کد خبر : 1743743 | 25 اسفند 1399 ساعت 09:40 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

شروع توفانی مهابادی؛ به دنبال دومین صعود

شاهین شهرداری بوشهر با مربیگری داوود مهابادی شروع توفانی در بازی های لیگ یک داشت.

شروع توفانی مهابادی؛ به دنبال دومین صعود 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نخست دور برگشت بازی های لیگ یک شاهین شهرداری بوشهر دیروز دست بکار بزرگی زد و صدرنشین یعنی شهرداری آستارا را در خانه حریف 3-1 شکست دهد و این نتیجه ای بود که برای خیلی ها قابل پیش بینی نبود. داوود مهابادی که پیش از رها کردن فجر سپاسی به بهانه حضور در تیم ملی جوانان نقشه های صعود تیم فجر را چیده بود حالا مصمم و امیدوار است با شاهین شهرداری بوشهر این راه را دنبال کند. و این همان اتفاقی است که سال ها پیش در گهر دورود برای او اتفاق افتاده بود. 

 

شاهین شهرداری بوشهر با کسب سه امتیاز ارزشمند از جدال با صدرنشین 27 امتیازی شد و تا رده ششم جدول بالا آمد. نکته جالب توجه در بازی دیروز شاهین ارایه فوتبال تهاجمی از سوی این تیم بود تا جایی که این سبک از بازی به حریف هم اجازه حملات متعدد را داد که در یکی دو صحنه تیرک دروازه به کمک شاهینی ها آمد و در چند صحنه هم ایمان صادقی منجی دروازه تیمش شد. البته شاهین مزد بازی تهاجمی خود را با 3 گل گرفت و در پایان بازی شادمان استادیوم وحدت شهر آستارا را ترک کرد. 

 

ناکامی در صعود به همراه فجر سپاسی به لیگ برتر انگیزه زیادی برای داوود مهابادی ایجاد کرده تا در شاهین به این خواسته اش برسد و بدون شک ارایه بازی های تهاجمی می تواند یک بار دیگر موجب موفقیت داوود مهابادی و شاهین شهرداری بوشهر شود. به خصوص که شاهین هم به دنبال بازگشت زود هنگام به بازی های لیگ برتر است. تقسیم امتیازات بین تیم های مدعی اتفاق تکراری در بازی های این فصل است و شاهین با ادامه این روند به سرعت می تواند تبدیل به یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر شود. اختلاف امتیاز این تیم با صدر جدول هم اکنون 4 امتیاز است.

دیدگاه‌ها