کد خبر : 1743971 | 26 اسفند 1399 ساعت 09:21 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

مس 99 را با صدرنشینی تمام می کند؟

دیدارهای باقی مانده هفته نخست دور برگشت لیگ یک فردا در شهرهای مختلف برگزار می شود و در یکی از بازی های مهم مس کرمان در خانه پذیرای گل ریحان خواهد بود.

مس 99 را با صدرنشینی تمام می کند؟ 

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در جدول رده بندی به گونه ای است که مس در صورت پیروزی در این دیدار 32 امتیازی و به صدر جدول بازی ها خواهد رفت. شهرداری آستارا هم اکنون با 31 امتیاز صدرنشین است. تیمی که این هفته در خانه با نتیجه 3-1 در برابر شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد و همین مسئله موقعیت صدرنشینی را برای تیم مس کرمان مهیا کرده است. شاگردان رضا مهاجری در بازی پیشین در خانه یک بر صفر در برابر استقلال خوزستان شکست خوردند اما تقسیم امتیازات بین تیم های مدعی یک بار دیگر موقعیت صدرنشینی را برای آنها مهیا کرده است. 

 

رضا مهاجری که یک بار بهمراه سیاه جامگان به لیگ برتر صعود کرده است اینبار به دنبال صعود بهمراه مس کرمان است و به نظر می رسد کار سختی را پیش رو دارد چرا که این فصل تعداد مدعیان صعود در لیگ یک بیش از همه فصول است و از همه مهمتر تقسیم امتیازات بین تیم ها است و هم چنین نزدیکی مدعیان بهم. بهر صورت مس می تواند سال 99 را با صدرنشینی در لیگ یک به پایان ببرد. بعد ازاین بازی ها رقابت ها تا 18 فروردین تعطیل خواهد شد. 

 

بدون شک مس تیم از پیش برنده این دیدار نیست؛ گل ریحان با وجود اینکه یارای صعود به لیگ برتر ندارد اما نتایج این تیم در هفته های اخیر ثابت کرده در برابر تیم های مدعی با انگیزه و خوب فوتبال می کند. گل ریحان در هفته های گذشته تیم مدعی هوادار را 3-1 شکست داده بود.

دیدگاه‌ها