کد خبر : 1744039 | 26 اسفند 1399 ساعت 14:55 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

اتهام بزرگ به کیلور ناواس؛ تبانی برای اخراج مربی

کیلور ناواس و دو هم تیمی سابقش در تیم ملی کاستاریکا در مظان اتهام بزرگی قرار گرفته اند.

اتهام بزرگ به کیلور ناواس؛ تبانی برای اخراج مربی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کاستاریکا شگفتی ساز بزرگ جام جهانی 2014 برزیل بود و تا یک چهارم نهایی نیز بالا رفت. کیلور ناواس درون دروازه این تیم فوق العاده کار کرد و بهترین گلر جام نیز لقب گرفت. او پس از جام جهانی لوانته را به مقصد رئال ترک کرد و دورانی جدید در فوتبالش شروع شد.

 

 

1582715

 

 

برایان روئیز و سلسو بورخس نیز دیگر ستاره های تیم تحت هدایت خورخه لوئیس پینتوی کلمبیایی بودند اما رابطه آنها با پینتو پس از جام جهانی تیره و تار شد تا جایی که تهدید کرده بودند که اگر این مربی در پست خود ماندنی شود، کاری خواهند کرد تا کاستاریکا سه بازی متوالی را ببازد.

دادگاهی در همین زمینه تشکیل شده و روز گذشته ادواردو لی رئیس وقت فدراسیون فوتبال کلمبیا به عنوان شاهد در آن حضور داشت و اتهامات علیه کیلور ناوسا و دو هم تیمی اش را تایید کرد.

 

 

1582717

 

 

طبق اظهارات لی، در قرارداد پینتو بندی وجود داشت که بر اساس آن اگر کاستاریکا سه بازی متوالی را می باخت، به فدراسیون فوتبال اجازه برکناری او را می داد. ناواس، بورخس و روئیز که با پینتو به مشکل خورده بودند، لی را برای اخراج او تحت فشار گذاشتند و رئیس فدراسیون دیروز شهادت داد که ناواس در یکی از گفت و گو های شان تهدید کرده بود که کاری می کنند تا تیم ملی سه بازی متوالی را ببازد تا بند قرارداد پینتو فعال شود.

 

ناواس و دوستانش نمی خواستند دیگر تحت نظر پینتو کار کنند و در نهایت نیز به هدف خود رسیدند.

دیدگاه‌ها