کد خبر : 1744106 | 26 اسفند 1399 ساعت 20:35 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: لاتزیو به هدف خود در اروپا رسیده است

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو مدعی شد تیمش می خواهد عملکرد خوبی برابر بایرن مونیخ داشته باشد.

اینزاگی: لاتزیو به هدف خود در اروپا رسیده است

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو با قبول شکست 1-4 در دیدار رفت در خانه خود مقابل بایرن مونیخ شانس چندانی برای صعود به دور بعدی و غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی ندارد. سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان و ایتالیایی در نشست خبری قبل از مسابقه فردا شب از برنامه های این تیم برای دیدار مقابل بایرن مونیخ و البته سال های آینده صحبت کرده است.

 

سیمونه اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "خودمان می دانیم که چقدر در سالهای اخیر برای برگزاری بازیهایی از این قبیل، در یک استادیوم مشهور و مقابل یک تیم بزرگ تلاش کرده ایم. هدف ما صعود به مرحله حذفی برای اولین بار در 20 سال گذشته بود و این کار را انجام دادیم.

 

1542382

 

می دانیم امیدهای لاتزیو را برای صعود کم شده، اما ما فردا شب به بهترین شکل بازی خواهیم کرد. قبل از دیدار با بایرن هرگز شکست نخورده بودیم و می خواهیم عملکردی درخشان ارائه دهیم.

 

ما باید در برابر قهرمان اروپا و جهان عملکرد فوق العاده ای داشته و تهاجمی و مصمم باشیم. بایرن تیمی قدرتمند و شایسته کسب جام های فراوان در سال های اخیر بوده است. ما در دورتموند، سن پترزبورگ و بروژ مساوی گرفتیم، اما با مشکلات زیادی روبرو بوده و لیاقت بیشاری داشتیم. ما باید از همه دقایق بازی فردا شب لذت ببریم. امیدوارم در آینده این اتفاق تکرار شود و همه ما بلند پرواز هستیم.

 

لاتزیو به مدت ده سال در لیگ قهرمانان غایب بود، اما قبول دارم که باید با ثبات بیشتری در بین چهار تیم برتر لیگ قرار بگیریم. البته این کار آسان نیست و باشگاه هایی بزرگ و البته آتالانتا بالاتر از ما هستند، اما ما می خواهیم ثبات داشته باشیم."

دیدگاه‌ها