کد خبر : 1744154 | 27 اسفند 1399 ساعت 01:53 | 18.4K بازدید | 3 دیدگاه

پس از صعود رئال به یک چهارم نهایی

مودریچ: این قدم اول بود؛ به فینال می رسیم

ستاره کروات رئال خوشبین است که به مراحل پایانی لیگ قهرمانان برسند.

مودریچ: این قدم اول بود؛ به فینال می رسیم

به گزارش "ورزش سه"، در پیروزی 3-1 امشب رئال مادرید برابر آتالانتا بدون شک لوکا مودریچ از بهترین های زمین بود. ستاره کروات در بهترین فرم خودش قرار دارد و امشب چه در حمله و چه در کارهای دفاعی، بی نقص عمل کرد. او پاس گل اول رئال را با کریم بنزما داد و بار دیگر نشان داد که 35 سال سن روی کیفیت او تاثیر منفی نگذاشته است.

 

 

1582936

 

 

مودریچ در پایان بازی و صعود رئال به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت:« بازی خیلی مهمی بود و می دانستیم برابر یک تیم با فیزیک بدنی مناسب و خطرناک روی ضدحملات قرار خواهیم گرفت. حریف تک به تک پرس می کرد و در تمام زمین سعی در فشار وارد کردن به بازیکن صاحب توپ داشتند. از ابتدا تا انتهای بازی خوب و عالی کار کردیم و حالا خوشحالیم که به یک چهارم نهایی رسیده ایم.»

 

گل اول:« در مقطع خیلی مهمی از بازی گل اول را زدیم. زیدان به ما گفته بود که از مقابل دروازه آتالانتا پرس کنیم و گل نیز نتیجه همین کار بود. همان گل به ما اعتماد به نفس بیشتری بخشید.»

 

 

1582937

 

 

سن واقعی:« حس می کنم 27 ساله ام و شرایط بسیار خوبی دارم. همیشه گفته ام که نباید به سن بازیکن توجه کرد. مهم عملکرد بازیکن درون زمین است. با این شرایط بدنی و ذهنی می توانم هنوز برای رئال مفید باشم. انگیزه و جاه طلبی ام کم نشده و در تلاش برای رسیدن به دستاوردهای بیشتری در رئال هستم.»

 

یک چهارم نهایی:« مهم صعود بود چون دو سال متوالی در این مرحله حذف شده بودیم. باید مرحله به مرحله رفت و ببینیم تا کجا پیش خواهیم رفت. امشب نشان دادیم رئال همچنان جاه طلبی گذشته خود را حفظ کرده است. خوشبینم بتوانیم به فینال برسیم. این تازه قدم اول بود.»

 

 

1582934

دیدگاه‌ها