کد خبر : 1744273 | 27 اسفند 1399 ساعت 16:59 | 6.7K بازدید | 2 دیدگاه

برد پرگل شاگردان رضا مهاجری؛

لیگ یک/ قهرمانی مس کرمان در سال ۹۹

تیم مس کرمان با کسب پنج گله پیروزی مقابل گل‌ریحان صدرنشین لیگ آزادگان شد.

لیگ یک/ قهرمانی مس کرمان در سال ۹۹

به گزارش "ورزش سه"، هفته هجدهم لیگ آزادگان در حالی برگزار شد که تیم مس کرمان در دیداری خانگی توانست گل ریحان البرز را با پنج گل شکست دهد.

 

در این بازی بابامحمدی و پیمان میری هر کدام  دو گل به ثمر رساندند و حمید گلزاری نیز یک گل به ثمر رساند تا شاگردان رضا مهاجری با برای پرگل و قاطعانه سال خورشیدی را به پایان برسانند. یزدان عباسیان هم در دقیقه ۴۸ تک گل تیم گل ریحان را زد.

 

با این نتیجه و باتوجه به شکست شهرداری آستارا، تیم مس کرمان ۳۲ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت تا به عنوان صدرنشین به استقبال سال جدید برود.

 

این در حالی است که دو تیم از استان کرمان در لیگ برتر حضور دارند و حالا مس کرمان هم شانس اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.

 

1583100

 

در دیگر بازی های امروز، تیم ملوان بندرانزلی با پیروزی یک گله مقابل قشقایی سال را به خوبی تمام کرد و به رتبه نهم صعود کرد. در سه بازی دیگر هیچ گلی رد و بدل نشد؛ نود ارومیه برابر هوادار به تساوی رسید تا نماینده پایتخت این هفته هم به پیروزی نرسد. توقف فجرسپاسی نیز سبب شد تا آن‌ها فرصت حضور در جمع مدعیان را نداشته باشند.

 

چوکا هم که هفته گذشته پیروز شده بود، این بار برابر خیبر به تساوی بسنده کرد. در دیگر بازی امروز آرمان گهر در خانه پارس جنوبی ۲-۱ پیروز شد تا پیروز شود و سال را با قرارگیری در رتبه سیزدهم به پایان برساند. در آخرین بازی نیز سجاد عبدویی در آخرین دقیقه بازی برای استقلال ملاثانی گلزنی کرد تا این تیم با کسب پیروزی شیرین به رتبه دهم صعود کند.

دیدگاه‌ها