کد خبر : 1744632 | 29 اسفند 1399 ساعت 01:30 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 0-1 منچستریونایتد: پیروزی بزرگ شیاطین

منچستریونایتد با پیروزی 1-0 در خانه میلان، به مرحله بعد رقابت های لیگ اروپا صعود کرد.

میلان 0-1 منچستریونایتد: پیروزی بزرگ شیاطین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله‌گنار سولسشر که در دیدار رفت در خانه مقابل میلان با تساوی 1-1 متوقف شده بودند، در دیدار امشب با تک گل پل پوگبا به برتری رسیدند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی حملاتی روی دروازه هم داشتند که به موقعیت ویژه ای منجر نشد. در دقیقه 13 بود که روی حرکت خوب لوک شاو، برنو فرناندز صاحب موقعیت شد اما شوت او از بالای دروازه میلان به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد نوبت میلانی‌ها بود که اولین فرصت شان را روی دروازه یونایتد ایجاد کنند اما ضربه فرانک کسیه هم نتوانست به گل اول بازی تبدیل شود.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد اما موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در دقایق پایانی این نیمه، میلانی ها تا اندازه ای برتر از حریف ظاهر شدند و صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم شدند اما در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را منچستریونایتد بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 به گل رسیدند. روی یک حمله همه جانبه از شیاطین سرخ بود که پل پوگبا گوشه محوطه شش قدم صاحب توپ شد و با یک ضربه حساب شده، دوناروما را مغلوب کرد.

 

1583584

 

میلانی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و می توانستند در دقیقه 50 به گل تساوی برسند اما واکنش خوب هندرسون مانع گلزنی سائلماکرز شد. در دقیقه 52، میسون گرین‌وود می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او را دوناروما به خوبی مهار کرد.

در ادامه بازی متعال شد و بازی بیشتر در میانه زمین جریان داشت اما هرچه به دقیق پایانی نزدیک می شدیم، این میلانی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات خطرناک تری روی دروازه حریف ترتیب می دادند

از جمله در دقیقه 74 که روی ارسال بلند چالهان اوغلو، زلاتان می توانست با ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند اما هندرسون با واکنشی سریع توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی بازیکنان منچستریونایتد حملات میلانی ها را با ضدحملاتی خطرناک تر پاسخ دادند و چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید و شاگردان سولسشر به جمع 8 تیم پایان لیگ اروپا رسیدند.

دیدگاه‌ها