کد خبر : 1744685 | 29 اسفند 1399 ساعت 13:49 | 21.3K بازدید | 10 دیدگاه

یاسین؛ ستاره ای که سپاهان از دستش نمی دهد

سپاهان در گذشته ستاره ای داشت به نام سردار آزمون که خیلی راحت از دستش داد. مهاجمی که امروز آقای گل لیگ برتر روسیه و یکی از مهاجمان کلیدی تیم ملی بشمار می رود.

به گزارش "ورزش سه"، ظهور یک ستاره جوان دیگر در ترکیب سپاهان؛ بنام یاسین سلیمانی. او هم همانند سردار آزمون بازی در تیم ملی جوانان را تجربه کرد. اما با پستی متفاوت. این بازیکن اهل گلستان در پست هافبک دفاعی بازی می کند. هافبکی که هم می تواند جلوی خط دفاعی بایستد و دفاع کند و هم هافبکی که باکس توی باکس بازی می کند و برای تیم گلزنی می کند.

 

اما سپاهان اشتباهش در مورد سردار آزمون را در مورد یاسین تکرار نمی کند. در یکی دو سال اخیر تیم های زیادی خواستند این بازیکن را بخدمت بگیرند. به عنوان بازیکن دا ئمی و یا قرضی اما سپاهان اعلام کرد به وجودش نیازمند است و اینروزها محرم نوید کیا به او بازی می دهد. اتفاقی که در گذشته برای او رخ نداده بود. یاسین سلمانی که در دربی اصفهان یک گل به زیبایی برای تیمش به ثمر رساند به تکرار گل هایش فکر می کند و به همین بهانه وقتی در آخرین بازی در برابر تراکتور در دقیقه 66 وارد میدان شد  در دقیقه 81 گلش را تکرار کرد. گلی که خیال سپاهان را از بابت پیروزی در این بازی 6 امتیاز راحت کرد و همین گل کافی بود تا سپاهان به لطف تفاضل گل بهتر به صدر صعود کند.

 

1583737

 

بازی های یاسین سلمانی در جلوی خط دفاعی سپاهان همان طور که پیش تر مورد توجه سیروس پورموسوی – سرمربی وقت تیم ملی جوانان قرار گرفته بود بدون شک در آینده نگاه سرمربی تیم ملی را هم به خود جلب خواهد کرد و فوتبال ایران می رود صاحب یک هافبک دفاعی انرژیک شود. هافبکی که شوت از راه دورهای خوبی می زند. حتی ضربات ایستگاهی. او چند گل زیبا و دیدنی برای تیم ملی جوانان به ثمر رسانده بود و بدون شک محرم با معرفی این ستاره به فوتبال ایران به خود خواهد بالید. البته یاسین پیش از حضور محرم در سپاهان پیراهن این این تیم را برتن کرده بود اما این نوید کیا است که در فصل قهرمانی این شهامت را به خرج داده و به او بازی می دهد.

دیدگاه‌ها