کد خبر : 1744729 | 29 اسفند 1399 ساعت 18:31 | 38.2K بازدید | 1 دیدگاه

خداحافظی با لوگوی شورلت؛

منچستریونایتد و معرفی اسپانسر جدید پیراهن‌های تیم

منچستریونایتد اسپانسر جدید پیراهن های این باشگاه که با قراردادی 282 میلیون یورویی از فصل بعد جایگزین شورلت روی لباس های این تیم خواهد شد را معرفی کرد.

منچستریونایتد و معرفی اسپانسر جدید پیراهن‌های تیم

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای فصل بعد TeamViewer با جای شورلت اسپانسر پیراهن های منچستریونایتد خواهد بود و آرم این برند جایگزین آرم معروف شورلت روی سینه پیراهن های شیاطین سرخ خواهد شد.

منچستریونایتد توانسته پیش از به پایان رسیدن قرارداد فعلی با شورلت، با TeamViewer برای فصل بعد به توافق برسد. به موجب این قرارداد، از فصل بعد لوگوی TeamViewer با رنگ سفید روی سینه پیراهن های منچستریونایتد نقش خواهد بست. گفتنی است این بزرگترین قرارداد اسپانسرشیپ در لیگ برتر است که فقط به پیراهن یک باشگاه اختصاص دارد.

 

1583819

 

شورلت حدود هفت سال اسپانسر اصلی پیراهن های منچستریونایتد بود اما با وجود توافق برای تمدید قرارداد به مدت شش ماه دیگر، که تا نیمه فصل آینده ادامه پیدا می کرد، این شرکت هیچ برنامه ای برای تمدید قرارداد با منچستریونایتد برای هشتمین سال متوالی نداشت.

شرکت TeamViewer اکنون رسما به عنوان اسپانسر پیراهن های منچستریونایتد برای پنج سال آینده معرفی شده است. گفته می شود که این قرارداد برای هر فصل ارزشی در حدود 57 میلیون یورو دارد و در طول مدت زمان پنج ساله خود مبلغ 282 میلیون یورو عاید شیاطین سرخ خواهد کرد.

این قرارداد مبلغی معادل قراردادی دارد که بارسلونا در سال 2016 با Rakuten امضا کرد و یونایتد معتقد است که بزرگترین قرارداد مختص پیراهن باشگاه در لیگ برتر است.

 

1583818

 

منچستریونایتد اکنون و با پایان یافتن قرارداد با شورلت، باید به دنبال شرکت اتومبیلسازی جدیدی باشد که اسپانسر ماشین های این باشگاه شود. یونایتد همچنین باید اسپانسر جدیدی برای لباس های تمرین و زمین تمرین خود پیدا کند.

شرکت TeamViewer یک شرکت فناوری مستقر در آلمان است که در سال 2005 تاسیس شده است. این شرکت نرم افزاری را در اختیار کاربران قرار داده که به کمک آن می توان از راه دور کامپیوتر ها و سایر دستگاه ها را کنترل و نگهداری کند. این برنامه در سراسر جهان روی بیش از دو میلیارد سیستم نصب شده است.

دیدگاه‌ها