کد خبر : 1744796 | 30 اسفند 1399 ساعت 11:45 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر: می دانیم PSG چقدر قوی است

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ مدعی شد بازیکنان این تیم از قدرت پاری سن ژرمن خبر دارند.

مانوئل نویر: می دانیم PSG چقدر قوی است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان کار بسیار دشواری خواهد داشت و آنها در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف فینالیست فصل قبل یعنی پاری سن ژرمن بروند. مانوئل نویر و توماس مولر، دو مهره آلمانی و باتجربه بایرن مونیخ هر دو صعود برابر پاری سن ژرمن را دشوار توصیف کرده اند.

 

1557915

 

مانوئل نویر، کاپیتان باتجربه بایرن مونیخ گفت: "پاری سن ژرمن یک تیم بزرگ با بازیکنان باکیفیت و یک گروه فوق العاده است. ما در فینال لیسبون متوجه قدرت این تیم فرانسوی شدیم و فینال یک مسابقه نزدیک بود. صعود برابر پاری سن ژرمن کار دشواری خواهد بود و دو بازی بزرگ پیش رو داریم. ما باید برای کسب پیروزی در این مسابقه بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و این هدف به فرم بازیکنان بایرن مونیخ در آن روز و نگرش مناسب بستگی دارد."

 

توماس مولر، مهاجم گلزن بایرن مونیخ نیز در مورد این قرعه گفت: "بی شک از تکرار مسابقه فینال فصل قبل لیگ قهرمانان خوشحال هستیم و امیدواریم این مسابقه هر چه زودتر آغاز شود. باید با تمام انرژی و توان در زمین حاضر شویم. از مرحله یک چهارم نهایی به بعد همیشه بهترین تیم ها در مسابقه حضور داشته و جریان مسابقات نزدیک هستند."

 

1570940

دیدگاه‌ها