کد خبر : 1744861 | 30 اسفند 1399 ساعت 20:37 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

سلتا 1 - 3 رئال مادرید؛ کریم همچنان می تازد

رئال مادرید در دیداری دشوار 1-3 سلتاویگو را مغلوب کرد.

سلتا 1 - 3 رئال مادرید؛ کریم همچنان می تازد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مانند هفته گذشته با دبل کریم بنزما، ستاره فرانسوی خود برابر سلتاویگو پیروز شد تا همچنان شانس های خود برای فتح رقابت های لالیگا را حفظ کند.

 

رئال مادرید باری را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نهم و در دهانه دروازه توسط کریم بنزما فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما حضور به موقع مالو مانع باز شدن دروازه سلتاویگو شد.

 

1583980

 

اما در دقیقه 20 رئال مادرید به گل اول دست یافت. تونی کروس با حرکتی انفرادی کریم بنزما را در مقابل دروازه سلتا صاحب فرصت کرد و این ستاره فرانسوی گوشه سمت راست دروازه را برای زدن گل اول مورد هدف قرار داد.

 

در دقیقه 26 وینیسیوس جونیور روی دیرک دورتر و با پاس کریم بنزما در مقابل دروازه خالی فرصت داشت برتری رئال مادرید را دو برابر بکند، اما ضربه او راهی به دروازه سلتاویگو نیافت و به شکلی عجیب به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 30 رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت. تونی کروس با توپگیری تماشایی خود بازهم کریم بنزما را صاحب فرصت کرد و ستاره گلزن رئال مادرید موفق به زدن گل دوم هم شد.

 

اما در دقیقه 40 و روی ارسال یک ضربه ایستگاهی توسط دنیس سوارز، این سانتی مینا بود که بدون یارگیر و با یک ضربه سر دقیق دروازه رئال مادرید را باز کرد تا در نهایت شاگردان زین الدین زیدان با برتری 1-2 راهی رختکن شوند.

 

1583979

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ریباند یک موقعیت کرنر بود که رئال مادرید باز هم صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه فرلان مندی راهی به دروازه سلتا نیافت. در دقیقه 62 یاگو آشپاس با حرکتی تماشایی از سمت راست می توانست گل تساوی سلتا را وارد دروازه رئال مادرید بکند، اما ضربه زمینی او با مهار تیبو کورتوا همراه شد.

 

در دقیقه 66 وینیسیوس با حرکتی خوب می توانست زمینه ساز هت تریک کریم بنزما بشود، اما پاس آخر وینگر برزیلی ضعیف بود و این اتفاق رخ نداد. دقایقی بعد و روی اشتباه مدافعان سلتاویگو بود که رئال مادرید باز هم صاحب فرصت خوبی شد، اما ضربه کریم بنزما با عکس العمل ویلار همراه شد.

 

در دقیقه 92 مارکو آسنسیو ری پاس بنزما موفق به باز کردن دروازه حریف شد. در ادامه تلاش سلتا برای گلزنی فایده ای نداشت و رئال مادرید با نتیجه 1-3 پیروز شد.

 

در دقیقه 82 سلتا تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما بدشانس بود و ضربه یاگو آسپاس به دیرک دروازه رئال مادرید برخورد کرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها