کد خبر : 1744863 | 30 اسفند 1399 ساعت 20:43 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: برای لایپزیش فرصت کافی دارم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش مقابل اشتوتگارت رضایت دارد.

هانسی فلیک: برای لایپزیش فرصت کافی دارم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز با درخشش و هت تریک رابرت لواندوفسکی موفق شد با نتیجه 0-4 استوتگارت را مغلوب کرده و با اقتدار در صدر جدول بوندسلیگا قرار بگیرد. هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ در پایان این مسابقه در مورد تغییرات ایجاد شده در خط دفاعی و البته وضعیت ستاره های بایرن در تعطیلات ملی پیش رو صحبت کرد.

 

هانسی فلیک گفت: "غیبت آلفونسو دیویس و ژروم بواتنگ برابر لایپزیش ناراحت کننده خواهد بود. البته کارت قرمز دیویس تصمیم درستی بود و خود او نیز این موضوع را به من هم گفت. اما ما امروز ترکیب خط دفاعی چهار نفره خود را تغییر دادیم و این تغییرات نیز جواب داد. هنوز هم به اندازه کافی وقت داریم تا خود را برای دیدار هفته بعد مقابل لایپزیش آماده کنیم.

 

1579433

 

علاقه دارم از عملکرد بایرن مونیخ دفاع کنم. . بعد از درافت کارت قرمز بازیکنانم در خط دفاعی عملکرد خوبی ارائه داده و فضاها را کم کردند. بازیکنان بایرن هنگان مالکیت توپ بسیار خوب عمل کرده و فرصت های زیادی ایجاد کردند. از تمام بازیکنان بایرن مونیخ راضی هستم.

 

آینده هانسی فلیک؟ اینکه یوواخیم لوو گفته من گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی آلمان هستم خوشحالم می کند، اما هیچ چیزی تغییری نکرده است. من در این مورد حرف دیگری ندارم

 

وضعیت بازیکنان در تعطیلات ملی؟ رابرت لواندوفسکی و داوید آلابا می توانند در تیم های ملی لهستان و اتریش به میدان بروند."

دیدگاه‌ها