کد خبر : 1744896 | 01 فروردين 1400 ساعت 10:21 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

جدیدترین موضع بایرن مونیخ به شایعه جدایی فلیک

کارل هاینس رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ، یک بار دیگر تاکید کرد که آنها به جدایی هانسی فلیک فکر نمی کند.

جدیدترین موضع بایرن مونیخ به شایعه جدایی فلیک

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مشخص شد یواخیم لوو پس از رقابت های یورو با تیم ملی آلمان خداحافظی خواهد کرد، شایعات زیادی در رابطه با احتمال حضور هانسی فلیک روی نیمکت مانشافت به گوش رسید؛ همچنین اخبار پیرامون اختلاف بین حسن صالح حمیدزیچ و سرمربی بایرن مونیخ به این مسئله دامن زد.

 

 

1584037

 

 

با این حال کارل هاینس رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ، شایعات پیرامون جدایی هانسی فلیک را تکذیب کرده و می‌گوید: " فریتس کلر، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، هفته گذشته در تماس تلفنی با من تایید کرده که هیچ گونه پیشنهادی از سوی آنها وجود ندارد. من به فلیک گفتم که ما از او خیلی راضی هستیم. همچنین توصیه کردیم که تا پایان قرارداد در کنار یکدیگر بمانیم. من این موضوع را به روشنی برای هانسی فلیک توضیح دادم."

 

رومنیگه در ادامه درباره اخبار پیرامون اختلاف فلیک و صالح حمیدزیچ نیز گفت: "رابطه بین آنها منجر به کسب شش جام شده است. یک رابطه خوب همواره اهمیت دارد اما نباید بیش از حد به این مسائل پرداخت. همه در اینجا باید تمام تلاش خود را برای بایرن مونیخ انجام دهند و این دو نفر نیز همین کار را می کنند. بایرن مونیخ یک خانواده بزرگ است. هر آن چیزی که در یک خانواده رخ می‌دهد باید همان جا باقی ماند."

 

 

1584036

دیدگاه‌ها