کد خبر : 1745075 | 02 فروردين 1400 ساعت 18:33 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیرهوف:

فلیک؟ با هیچ مربی تحت قراردادی مذاکره نمی کنیم

الیور بیرهوف، مدیر فنی تیم ملی آلمان، هرگونه مذاکره با هانسی فلیک را تکذیب کرد.

فلیک؟ با هیچ مربی تحت قراردادی مذاکره نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که یواخیم لوو اعلام کرد رقابت های یورو آخرین تجربه حضور او روی نیمکت تیم ملی آلمان خواهد بود و پس از آن دیگر هدایت ژرمن ها را برعهده نخواهد داشت؛موضوعی که باعث شد صحبت های زیادی در رابطه با جانشین احتمالی او مطرح شود که یکی از مهمترین آن ها هانسی فلیک، سرمربی کنونی بایرن مونیخ، محسوب می‌شد.

 

با این وجود سرمربی بایرن در چندین مصاحبه تاکید کرد که تمرکزش فقط روی این تیم است و به نوعی این مسائل را تکذیب کرد. از طرف دیگر کارل هاینس رومینیگه، مدیر بایرن مونیخ، نیز اخیراً در مصاحبه‌ای گفت: "فریتس کلر، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، هفته گذشته در تماس تلفنی با من تایید کرده که هیچ گونه پیشنهادی از سوی آنها وجود ندارد. من به فلیک گفتم که ما از او خیلی راضی هستیم. همچنین توصیه کردیم که تا پایان قرارداد در کنار یکدیگر بمانیم. من این موضوع را به شکلی واضح برای هانسی فلیک توضیح دادم."

 

 

1579433

 

 

این شایعات و از طرف دیگر صحبت‌های اخیر کارل هاینس رومنیگه، با واکنش مدیر فنی تیم ملی آلمان یعنی الیور بیرهوف روبرو شده و او در این باره می‌گوید: "هیچ چیز برای ما تغییر نکرده است. ما با هیچ مربی تحت قراردادی مذاکره نمی کنیم. ما در فدراسیون فوتبال آلمان راه حل های داخلی خوبی داریم. نگاهی آرام به بازار خواهیم داشت و برای تجزیه و تحلیل همه چیز وقت می گذاریم."

دیدگاه‌ها