کد خبر : 1745205 | 03 فروردين 1400 ساعت 19:55 | 120.4K بازدید | 15 دیدگاه

فریاد CR7 بر سر هموطن؛

کری های کریس رونالدو؛ می‌مانی و به من می‌بازی! (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس رقابت جالبی با هموطن خود په په داشته است.

کری های کریس رونالدو؛ می‌مانی و به من می‌بازی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس هفته گذشته در شرایطی مغلوب پورتو شد که کمتر کسی تصور می کرد این تیم خیلی زود و در همان مرحله یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان حدف شود، اما این اتفاق بر خلاف تصورات رخ داد و کریستیانو رونالدو و یارانش وداعی زودهنگام با این تورنمنت داشتند.

 

اما صفحه رسمی لیگ قهرمانان ویدئویی از کل کل لفظی کریستیانو رونالدو و په په در جریان دیدار یوونتوس مقابل پورتو منتشر کرده است. برای لحطاتی مدافع باتجربه پورتو مصدوم شده و در حال مداوای خود ابتدا در میدان و در ادامه در کنار زمین است که با فریادهای کریستیانو رونالدو مواجه می شود.

 

1584454

 

کریستیانو رونالدو در این صحنه خطاب به په په و با فریاد می گوید: "بیا و بازی کن (در میدان بمان)، من در این مسابقه پیروز خواهم شد."

 

در ادامه په په در حال بیرون رفتن از زمین برای ادامه مداوای خود است که کریستیانو رونالدو باز هم اینگونه فریاد می زند: "من می خواهم پیروز شوم و این اتقاق در حضور تو در زمین رخ خواهد داد (یعنی بمان در زمین)"

 

البته در نهایت رونالدو نتوانست به خواسته خود برسد و این په په بود که با قدرت رهبری خود و عملکردی درخشان در تورین باعث صعود پورتو به دور بعدی و حذف یوونتوس در همان مرحله یک هشتم از لیگ قهرمانان شد. کریستیانو رونالدو در جریان دو دیدار رفت و برگشت عملکرد خوبی مقابل پورتو نداشت و به همین علت شاهد انتقادات زیادی نیز بود. 

 

رونالدو پس از دیدار برگشت مقابل پورتو با انتقاد شدید رسانه های ایتالیا و بازیکنان سابق یوونتوس مواجه شد. در هنگام به ثمر رسیدن گل دوم پورتو، او قبل از نواخته شدن ضربه ایستگاهی اولیویرا پشتش را به توپ کرد و به هوا پرید که توپ از میان پاهای او وارد دروازه شد.


پس از این بازی، نیکولا آموروسو مهاجم سابق یووه ادعا کرد که این بازیکن 36 ساله بیش از حد به چهره خود اهمیت می دهد. وی گفت: "من هرگز رونالدو در دیوار ضربات ایستگاهی قرار نمی دهم. او از برخورد توپ به صورتش می ترسد، چرا که رونالدو به چهره اش خیلی اهمیت می دهد.

 

1584456

 

1584457

 

1584455

دیدگاه‌ها