کد خبر : 1745319 | 04 فروردين 1400 ساعت 18:30 | 58.5K بازدید | 3 دیدگاه

ندود و پاسخ به دو سوال بزرگ درباره رونالدو و پیرلو

پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس، به شایعات پیرامون آینده کریستیانو رونالدو و آندره‌آ پیرلو واکنش نشان داد.

ندود و پاسخ به دو سوال بزرگ درباره رونالدو و پیرلو

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بعد از قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تصور می شد یوونتوس کار دشواری مقابل پرتو نداشته باشد و راهی دور بعدی مسابقات شود اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان آندره‌آ پیرلو با یک حذف غیر منتظره و البته ناامیدکننده روبرو شدند.

 

حذف از لیگ قهرمانان اروپا و از طرف دیگر نتایج پرنوسان در سری آ باعث شده که صحبت هایی در رابطه با احتمال جدایی آندره آ پیرلو از بیانکونری مطرح شود؛ موضوعی که با واکنش نایب‌رئیس یوونتوس همراه بوده است‌.

 

 

1580581

 

 

پاول ندود درباره آینده آندره‌آ پیرلو گفت: " پیرلو مربی یوونتوس هست و خواهد بود. 100 درصد از این موضوع مطمئن باشید. ما می‌دانستیم که با مشکل روبرو خواهیم شد چرا که پروژه جدیدی را آغاز کردیم. ما به دنبال عملکرد دیگری بودیم اما موفق به انجام این کار نشدیم. ما آرام هستیم. پیرلو همه چیز دارد تا به یک مربی بزرگ تبدیل شود."

 

به جز پیرلو آینده کریستیانو رونالدو نیز با یک ابهام بزرگ روبرو است. پاول ندود در این باره نیز گفت: " تا آنجا که به من مربوط است، باید بگویم رونالدو یوونتوس را ترک نخواهد کرد. رونالدو ما را از فنی و وجهه باشگاه به سمت اتفاقات بهتری سوق داد. او در 120 مسابقه بیش از 100 گل به ثمر رساند. او یک پسر ساده است؛ اگرچه ممکن است از بیرون به این شکل به نظر نرسد. رونالدو نمونه اولیه یک بازیکن مدرن است که با استعداد و کار زیاد به اهداف باورنکردنی رسیده است."

 

 

1584136

 

 

ندود درباره پائولو دیبالا: " دل‌مان برای دیبالا تنگ شده است. فکر می کنم او فقط نزدیک به 800 دقیقه در این فصل بازی کرده است. حضور او گزینه های بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد. دیبالا یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و من چیز دیگری برای اضافه کردن به صحبت‌های پاراتیچی و آنیلی ندارم. یوونتوس هر فرصتی در بازار نقل و انتقالات را ارزیابی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها