کد خبر : 1745320 | 04 فروردين 1400 ساعت 18:51 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنارو گتوزو و دریافت یک پیشنهاد جذاب

به نظر می رسد که باشگاه ولورهمپتون انگلیس به خدمت گرفتن جنارو گتوزو را هدف قرار داده است.

جنارو گتوزو و دریافت یک پیشنهاد جذاب

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌هاست که گفته می‌شود رابطه جنارو گتوزو با رئیس ناپولی یعنی اورلیو دی لورنتیس تیره و تار شده و همین موضوع احتمال قطع همکاری سرمربی ایتالیایی با با این باشگاه را افزایش داده است؛ اتفاقی که رخ دادن آن در تابستان پیش رو بسیار محتمل به نظر می‌رسد و بسیاری از منابع ایتالیایی نیز آن را تایید کرده اند.

 

البته باشگاه ناپولی طی هفته های گذشته در این باره هیچ اظهارنظری انجام نداده و حتی اولیور دی لورنتیس نیز پس از پیروزی اخیر این تیم برابر رم به تمجید از گتوزو پرداخت. با این حال همانطور که گفته شد گزارشات حاکی از آن است که سرمربی سابق روسونری تصمیم خود را اتخاذ کرده و می خواهد در تابستان از جمع ناپلی ها جدا شود.

 

 

1571376

 

 

در همین ارتباط لاریپولیکا ادعای جالبی مطرح کرده و در گزارشی از یک پیشنهاد جالب برای سرمربی ایتالیایی رونمایی کرده است. بر این اساس باشگاه لیگ برتری ولورهمپتون شرایط به خدمت گرفتن جنارو گتوزو را بررسی می‌کند و قصد دارد در صورت جدایی این سرمربی از ناپولی برای حضور او در انگلیس اقدام کند.

 

گفتنی است ولوز بر خلاف فصول گذشته نتوانسته به نتایج خوبی در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند و در حال حاضر رتبه سیزدهم جدول را به خود اختصاص داده است؛ موضوعی که باعث شده شایعات جدایی نونو اسپریتو از این تیم در پایان فصل قوت بگیرد.

دیدگاه‌ها