کد خبر : 1745402 | 05 فروردين 1400 ساعت 12:40 | 65.9K بازدید | 7 دیدگاه

شوک بزرگ؛ فصل برای پدیده بارسلونا به پایان رسید؟

روند ریکاوری آنسو فاتی خوب پیش نرفته و این احتمال وجود دارد که او نتواند در ادامه فصل برای بارسا به میدان برود.

شوک بزرگ؛ فصل برای پدیده بارسلونا به پایان رسید؟

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در فصل  جاری و زیر نظر سرمربی هلندی بارسلونا یعنی رونالد کومان به یک مهره اصلی در ترکیب بلوگرانا تبدیل شد. او همچنین در دیدار حساس مقابل رئال مادرید نیز موفق به گلزنی شد تا علاوه بر ادامه درخشش خود به جوان ترین گلزن تاریخ رقابت های ال‌کلاسیکو تبدیل شده باشد. 

 

با وجود اینکه فاتی در این فصل به یک فرم فوق‌العاده رسیده بود اما یک بدشانسی بسیار بزرگ به سراغ این پدیده جوان باشگاه بارسلونا آمد و در جریان دیدار برابر رئال بتیس به شدت دچار مصدومیت شد؛ اتفاقی که باعث دوری چندین ماهه این بازیکن از میادین شد.

 

 

1568452

 

 

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که پدیده جوان بارسلونا برای مسابقه 10 مارس برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا آماده بازگشت به میادین شود اما ریکاوری آنسو فاتی مطابق انتظار پیش نرفت.

 

در همین ارتباط رادیو کاتالونیا گزارش نگران کننده ای را در رابطه با ستاره بارسلونا منتشر کرده است. رادیو کاتالونیا مدعی شده روند ریکاوری این بازیکن خوب پیش نرفته و ممکن است او مجددا تحت عمل جراحی قرار گیرد و فصل برایش به اتمام برسد.
همچنین برخی منابع ادعای عجیبی را مطرح کرده  و می گویند مصدومیت پدیده جوان بارسا به گونه ای است که امکان دارد ادامه فوتبال او را  تحت تاثیر قرار دهد؛ مسئله ای که البته هنوز به تایید منابع معتبر نرسیده است.

 

 

1542282

 

 

همچنین قرار است طی روزهای آینده آزمایشات جدیدی روی پای آنسو فاتی انجام پذیرد تا در مورد انجام عمل جراحی احتمالی او تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.

دیدگاه‌ها