کد خبر : 1745478 | 05 فروردين 1400 ساعت 18:12 | 32.6K بازدید | 13 دیدگاه

طعنه شدید ماتزاتزی به مدیر و هواداران یووه! (عکس)

پاول ندود و مارکو ماتراتزی، دو بازیکن سابق یوونتوس و اینتر از خجالت یکدیگر درآمدند.

به گزارش "ورزش سه"، همیشه و خصوصا بعد از حادثه کالچوپولی در سال 2006، رقابت شدیدی بین هواداران و ارکان دو باشگاه یوونتوس و اینتر بر سر این ماجرا وجود داشته است. باشگاه یوونتوس هنوز اسکودتوی سال 2006 را متعلق به خود دانسته و معتقد است در میدان فاتح این جام شده، اما اینتر نیز معتقد است این قهرمانی حق مسلم آنها بوده است. مارکو ماتراتزی، مدافع وقت اینتر همیشه حساسیت خود را در این مورد ثابت کرده و هرگاه یک یوونتوسی قهرمانی اینتر را زیر سوال می برد، او به سرعت برای پاسخگویی وارد عمل می شود. حالا نیز مارکو ماتراتزی ترک عادت نکرده و به طعنه پاسخ پاول ندود، مدیر ورزشی یوونتوس و ستاره سابق این تیم را داده است.

 

پاول ندود گفت: "پسرم در آن مقطع در دوره راهنمایی بود، اما الان وارد دانشگاه شده و رانندگی هم می کند و هنوز اسکودتوی سال 2006 به یوونتوس تعلق دارد."

 

اما مارکو ماتراتزی در پاسخ نوشت: "پاول ... همه ما آرزو می کنیم فرزند تو قبل از اینکه تحصیلات خود را به پایان برساند، بتواند قهرمانی یوونتووس در لیگ قهرمانان را ببیند و پسرت شایسته دیدن این اتفاق است. فرزندان من وقتی مهد کودک و دبستان بودند قهرمانی پدرشان در لیگ قهرمانان و جام جهانی را دیدند."

 

1584828

دیدگاه‌ها