کد خبر : 1745585 | 06 فروردين 1400 ساعت 16:49 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

یزدی: می‌خواهیم اتفاقات خوبی شکل دهیم

سرمربی نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری می‌کند در نیم فصل بتوانند شرایط خوبی در این تیم دنبال کنند.

یزدی: می‌خواهیم اتفاقات خوبی شکل دهیم

به گزارش “ورزش سه”، داریوش یزدی پس از پایان همکاری مجتبی حسینی با نفت مسجد سلیمان به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد و هدایت تیم لیگ برتری زادگاهش را برعهده گرفت. یزدی می‌گوید فدراسیون فوتبال باید با حضور ریاست جدید روی سخت ابزارها تاکید ویژه‌ای داشته باشد.


وی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد گفت: به هر شکل امیدوارم که هیچ زمانی سال ۹۹ دوباره تکرار نشود، با وجود کرونا سال خوبی نبود که با وجود کرونا تمامی انسان‌ها را اذیت کرد و غم و اندوه را در تمام دنیا داشت که کشور ما هم با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کرد. جا دارد که به عزیزان کادر درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس خسته نباشید بگوییم و تسلیت به افرادی بگوییم که عزیزان‌شان را از دست دادند. به همین خاطر امیدوارم که در سال جدید اتفاقات خوبی را پیش رو داشته باشیم.


سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره بازگشت به این تیم در فصل جاری نیز گفت: مسجد سلیمان زادگاهم است و دوسال هم به عنوان سرمربی البته در لیگ یک آنجا بودم و خاطرات خیلی خوبی را داشتیم اما اکنون تیم در لیگ برتر بود که به من پیشنهاد شد و با کمال میل این همکاری را پذیرفتم که امیدوارم در ادامه این مسیر برای موفقیت بیشتر و بهتر تلاش کنیم و با هواداران خوبی که مسجد سلیمان دارد در کنار هواداران بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.


وی درباره انگیزه‌هایش روی نیمکت این تیم در فصل جاری گفت: ما در ادامه کارمان در مسابقات لیگ برتر به دنبال این هستیم، شرایطی را رقم بزنیم که تیم‌مان در نیم‌فصل دوم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. عملکرد در نیم فصل اول نسبتا خوب بود و به دنبال این هستیم که آن را تمدید کنیم و شرایط را با کمک و همت تمام بازیکنان بهبود بدهیم. از نظر من این پتانسیل را داریم که این پیشرفت صورت بگیرد، مجموعه باشگاه هم به هر شکل تلاش می‌کند تا این آرامش را به دست بیاوریم


 
یزدی در پایان صحبت هایش گفت: برای تمام ایرانیان آرزوی سلامتی، سعادت و خوشبختی دارم و همینطور آرزو دارم تمام کسانی که واقعا به شکل واقعی زندگی خود را انجام می‌دهند و در قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند بتوانند از حداقل‌های زندگی برخوردار باشند. برای همه شادی و سلامتی آرزو دارم و امیدوارم این ویروس کرونا هر چه سریعتر تمام جهان را ترک کند.

دیدگاه‌ها