کد خبر : 1745590 | 06 فروردين 1400 ساعت 17:22 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ حضور ژابی آلونسو در بوندسلیگا منتفی شد

ژابی آلونسو قرارداد خود را تا سال 2022 با تیم دوم رئال سوسیداد تمدید کرد تا حضورش در باشگاه مونشن گلادباخ منتفی شود.

رسمی؛ حضور ژابی آلونسو در بوندسلیگا منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که به شکل رسمی مشخص شد مارکو روزه در پایان فصل با باشگاه مونشن‌گلادباخ قطع همکاری خواهد کرد. در واقع قرار است او از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی جدید باشگاه دورتموند فعالیت خود را آغاز کند و در واقع به همین دلیل از مونشن‌گلادباخ جدا خواهد شد.

 

بعد از مشخص شدن جدایی مارکو روزه از گلادباخ در پایان فصل، شایعات زیادی در رابطه با نیمکت این تیم آلمانی به گوش رسید. یکی از جالب ترین و البته جذاب ترین اخبار پیرامون باشگاه آلمانی به حضور احتمالی ژابی آلونسو روی نیمکت این تیم باز می گشت. شایعه ای که البته خیلی جدی شد و حتی گزارشات حاکی از آن بود که ژابی آلونسو با مسئولان گلادباخ به توافق نیز رسیده است.

 

 

1584992

 

 

روز گذشته برخی منابع آلمانی حضور ژابی آلونسو روی نیمکت مونشن‌گلادباخ را به طور کلی تکذیب کردند و حالا دقایقی پیش به شکل رسمی مشخص شد که این  اسپانیایی فصل آینده در بوندسلیگا حضور نخواهد داشت. بر این اساس باشگاه رئال سوسیداد رسما اعلام کرد که قرارداد ژابی آلونسو با تیم دوم این باشگاه تا سال 2022 تمدید شده و ستاره سابق تیم های رئال مادرید و لیورپول در اسپانیا ماندگار خواهد بود.

دیدگاه‌ها