کد خبر : 1745654 | 07 فروردين 1400 ساعت 10:06 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل مصدومیت؛

خط خوردن راشفورد و ساکا از فهرست تیم ملی انگلیس

مارکوس راشفورد و بوکایو ساکا از فهرست تیم ملی انگلیس برای بازی برابر آلبانی و لهستان در مسابقات انتخابی جام‌جهانی قطر خط خوردند.

خط خوردن راشفورد و ساکا از فهرست تیم ملی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس روز پنجشنبه در نخستین بازی خود از دور مقدماتی جام جهانی قطر توانست در ومبلی سن مارینو را 5-0 شکست دهد. راشفورد و ساکا هر دو در این بازی غایب بودند و اتحادیه فوتبال انگلیس اکنون اعلام کرده است که این دو بازی های بعدی برابر آلبانی و لهستان را نیز، که در این ماه انجام می شود، از دست خواهند داد.

 

انگلیس روز یکشنبه به تیرانا سفر خواهد کرد و چهارشنبه در ومبلی با لهستان رو به رو خواهد شد و پس از آن گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، اسامی بازیکنانی که برای مسابقات یورو 2020 که به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، در نظر دارد را اعلام خواهد کرد.

 

1585084

 

در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است: "مارکوس راشفورد و بوکایو ساکا در بازی های انتخابی جام جهانی 2022 پیش رو، هیچ نقشی نخواهند داشت.

راشفورد با مصدومیت به کمپ تیم ملی ملحق شد که باعث شد در پیروزی 5-0 برابر سن مارینو غایب باشد و پس از بررسی ها و معاینات بیشتر تصمیم گرفته شد تا او دوران نقاهت خود را در منچستریونایتد ادامه دهد.

ساکا نیز با این امید که بتواند به سه شیرها بپیوندد برای بررسی های بیشتر روی مشکلی که داشت در آرسنال باقی ماند اما اکنون برای بازی های آینده برابر آلبانی و لهستان در اختیار تیم ملی نخواهد بود."

 

ساکا، ستاره نوجوان تیم آرسنال، در ماه اکتبر برابر ولز اولین حضور خود در تیم ملی انگلیس را تجربه کرد و از آن زمان تاکنون سه بار با پیراهن تیم ملی به میدان رفته است. راشفورد تنها در دو بازی از هشت بازی تیم ملی انگلیس در سال 2020 برای این تیم به میدان رفت و اکنون نیز با مصدومیت از ترکیب این تیم خط خورده است.

 

1585086

 

گرت ساوت‌گیت روز چهارشنبه گفته بود: "حضور هر دوی آنها با تردیدهایی رو به رو است. به نظرم مارکوس در حال حاضر با تردیدهای بیتشری مواجه است تا بوکایو، اما ما قرار است وضعیت آنها را بررسی کنیم.

مارکوس خیلی مشتاق بود که در کنار ما باشد. او در پاییز چندان در کنار ما نبود و فکر می کنم که او خیلی دوست دارد که بخشی از گروه باشد و دوباره در کنار ما قرار بگیرد."

دیدگاه‌ها