کد خبر : 1745772 | 07 فروردين 1400 ساعت 21:04 | 24.4K بازدید | 3 دیدگاه

چهره مصمم سجاد؛ از رقابت نمیترسم

سجاد شهباززاده این روزها بدون توجه به اسامی رقبایش در تیم ملی، تمریناتش را زیر نظر دراگان اسکوچیچ می گذراند.

به گزارش "ورزش سه"، همواره در تاریخ تیم های ملی فوتبال ایران، مهاجمین زیادی حضور داشته اند که علی رغم شایستگی های فراوان، به دلیل اینکه بازیکنان باتجربه تر و رقبای قدرتمندتری داشته اند، پشت خط حضور در خط حمله تیم ملی مانده و نتوانسته اند به یکی از مهاجمین نوک فوتبال ایران تبدیل شوند.

 

 

 


در حالیکه اسکوچیچ مهاجمین نوک و وینگرهای خوبی در اختیار دارد، امید زیادی دارد تا با استفاده از خط حمله زهردار و خطرناکش، مجوز حضور در رقابت های جام جهانی را کسب کند. سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری فر، مهدی قایدی، اللهیار صیادمنش، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و... همگی عناصر تهاجمی هستند که اسکوچیچ می تواند در تیم ملی از آنها نهایت بهره را ببرد.


ولی در این میان داستان سجاد شهباززاده با سایرین متفاوت است. بازیکنی که عملکرد او طی سالهای گذشته به حدی نبوده که حتی مدعی حضور در تیم ملی باشد ولی لیگ بیستم سکوی پرتاب این مهاجم اردبیلی بود. شهباززاده در رقابت های لیگ برتر به حدی خوش درخشید و عملکرد خوبی از خود نشان داد که غیبتش در لیست اولیه اسکوچیچ باعث بروز انتقادهایی از سرمربی تیم ملی شد.

 

 

 


اما ابتلای قایدی به کرونا فرصتی را در اختیار شهباززاده قرار داد تا شاید یکی از آخرین فرصت هایش برای درخشش در لباس تیم ملی را به دست آورده باشد. به ثمر رساندن 16 گل در 18 بازی و دادن 3 پاس گل، آماری استثنایی از این مهاجم 31 ساله است و حالا او این فرصت را به دست آورده تا با جلب نظر اسکوچیچ و سایر اعضای کادرفنی تیم ملی، درخشش در لباس سپاهان را با پیراهن تیم ملی نیز ادامه دهد.


شهباززاده از همان ابتدای حضور در کنار اعضای تیم ملی، بسیار مصمم تمریناتش را انجام داد و نشان داد هراسی از رقابت با رقیبان مطرحش ندارد. شاید با توجه به وضعیت تیم ملی در جدول مقدماتی جام جهانی احتمال حضور طارمی و آزمون در خط حمله تیم ملی بیشتر باشد ولی این مسائل نیز باعث نشده است که آقای گل لیگ برتر ایران دست از تلاش و ممارست بردارد.

 

 

 


تجربه بالا، شم گلزنی، چارچوب شناسی فوق العاده ای که شهباززاده در این فصل از خودش نشان داده می تواند باعث شود که اسکوچیچ روی او برای حضور در بحرین و از سرگیری رقابت های مقدماتی جام جهانی حساب باز کند. این انگیزه و اهداف را به خوبی می توان در چهره شهباززاده دید.

دیدگاه‌ها