کد خبر : 1745832 | 08 فروردين 1400 ساعت 12:37 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تعلیق محرومیت مدافع مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدت محرومیت بازیکن مس رفسنجان را کاهش داد.

تعلیق محرومیت مدافع مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، عقیل کعبی که در لحظات پایانی دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مس رفسنجان مقابل سپاهان و پس از اعتراض به داور مسابقه کارت قرمز گرفت و او را هُل داد، با محرومیت دو جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شده بود که این محرومیت کاهش یافت.

 

مدافع چپ مس رفسنجان در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل آلومینیوم بخاطر اخراج در آخرین مسابقه تیمش در جام حذفی محروم بود ولی اکنون با تعلیق محرومیت، اجازه بازی را به صورت مشروط به دست آورده است.

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره اعلام کرده است: «پس از گذراندن یک جلسه محرومیت و ارائه درخواست بخشش از سوی عقیل کعبی، بازیکن تیم صنعت مس رفسنجان به کمیته انضباطی، این کمیته پس از بررسی اعلام کرد به استناد ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی، ضمن موافقت و با توجه به تحمل یک جلسه از محرومیت و مشروط به واریز جریمه نقدی به میزان ۵۰۰ میلیون ریال، یک جلسه محرومیت باقی‌مانده را برای مدت ۶ ماه از تاریخ صدور این دادنامه با تعلیق مواجه کرد و این بازیکن در صورت تحقق شرط پرداخت جریمه نقدی، تیم مربوطه را می‌تواند همراهی کند. چنانچه در مسابقات بعدی هرگونه تخلفی از سوی این بازیکن رخ دهد، علاوه بر تنبیه از قرار تعلیق صادره رفع اثر و محرومیت اجرا خواهد شد.»

دیدگاه‌ها