کد خبر : 1745861 | 08 فروردين 1400 ساعت 15:39 | 30.1K بازدید | 7 دیدگاه

حضور درخشان قطر در جمع مدعیان اروپایی

پیروزی های تیم ملی قطر که به عنوان مهمان در مقدماتی جام جهانی در اروپا حضور دارد، ادامه پیدا کرد.

حضور درخشان قطر در جمع مدعیان اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال قطر که به عنوان تیم مهمان در رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا در گروه نخست حضور دارد، شب گذشته موفق شد دومین دیدار خود را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد.


قطر که در استادیوم نادی اردی شهر دبرتسن مجارستان به مصاف آذربایجان رفته بود، برای این دیدار نسبت به دیدار گذشته خود برابر لوکزامبورگ با 5 تغییر پای به میدان گذاشت و البته تیم حریف نیز در این بازی و نسبت به تقابل با پرتغال، با 10 تغییر پای به زمین گذاشت.

 

1585498


قطر که کاملا مقابل تیم دوم آذربایجان قرار گرفته بود، بازی را خوب آغاز کرد. الهیدوس کاپیتان قطر در دقیقه 5 صاحب یک فرصت ایده آل شد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. 4 دقیقه بعد نیز عبدالله عبدالسلام صاحب یک موقعیت شد که مدافع آذربایجان توپ او را از روی خط برگرداند.


در حالیکه این قطر بود که بر بازی تسلط داشت، اما اشتباه محمد وائد مدافع عنابی پوشان باعث شد آذربایجان صاحب یک ضربه پنالتی شود که شیدائوف این ضربه را وارد دروازه سعد الشیب کرد تا نماینده آسیا با یک گل عقب بیفتد.


در نیمه دوم و با ورود کریم بودیاف، نتیجه بازی تغییر پیدا کرد. قطر پس از خطا روی المعز علی روی یک حمله صاحب ضربه پنالتی شد که حسن الهیدوس این توپ را وارد دروازه حریف کرد. چهار دقیقه بعد و در دقیقه 58 الهیدوس با یک شوت دروازه آذربایجان را برای بار دوم باز کرد تا قطر از حریف خود پیش بیفتد.


شاگردان سانچز در دقیقه 75 نیز توسط پدرو میگل تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند ولی ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت و عنابی پوشان با نتیجه دو بر یک موفق به شکست آذربایجان شدند.

 

1585499


قطر که میزبانی رقابت های جام جهانی 2022 را برعهده دارد، دو دیدار خود در مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا را با پیروزی پشت سرگذاشت. هر چند نتایج این تیم تأثیری در جدول کلی ندارد و بازی های این تیم حالت دوستانه دارد ولی شاگردان فلیکس سانچز به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت ها درخشان ظاهر شده اند.


قطر که به عنوان مهمان به گروه نخست این رقابت ها اضافه شده است، 2 روز دیگر به مصاف تیم ملی ایرلند جنوبی می رود. تیم هیا پرتغال و صربستان دیگر تیم های این گروه هستند که قطر در فیفا دی بعدی و در ابتدای ماه سپتامبر به مصاف آنها خواهد رفت.

دیدگاه‌ها