کد خبر : 1745949 | 09 فروردين 1400 ساعت 12:23 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

مکزیک و هندوراس صعود کردند؛

تکمیل تیم‌های فوتبال حاضر در المپیک

تکلیف تیم‌های حاضر در رقابت‌های المپیک توکیو با صعود مکزیک و هندوراس به‌صورت کامل مشخص شد.

تکمیل تیم‌های فوتبال حاضر در المپیک

به گزارش "ورزش سه"، سرنوشت ۱۶ تیم فوتبال راه یافته به مسابقات المپیک توکیو بامداد امروز دوشنبه با انجام دیدارهای مرحله انتخابی در منطقه آمریکای مرکزی و شمالی مشخص شدکه در نهایت تیم‌های زیر ۲۳ سال مکزیک و هندوراس توانستند جواز حضور در المپیک را به دست آورند.

 

در گروه A مرحله مقدماتی المپیک توکیو در منطقه آمریکای مرکزی و شمالی، تیم‌های ۶ امتیازی مکزیک و آمریکا از ساعت ۶ بامداد امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه خالیسکو به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با برتری مکزیک همراه بود.

 

1585692

 

مکزیک که میزبان این رقابت‌ها بود، در بازی امروز توانست با تک گل کارلوس آنتونا در دقیقه ۴۵ به پیروزی یک بر صفر مقابل آمریکا دست پیدا کند و با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه بایستد و ضمن راهیابی به فینال، جواز حضور در المپیک توکیو را به دست آورد.

 

در مسابقه حساس گروه B نیز تیم‌های فوتبال هندوراس و کانادا که از دو دیدار قبلی خود ۴ امتیاز گرفته بودند، به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و همین نتیجه موجب شد تا هندوراس با تفاضل گل بهتر نسبت به کانادا المپیکی شود.

 

1585693

 

مکزیک و هندوراس دو تیمی هستند که از منطقه آمریکای مرکزی و شمالی به المپیک توکیو راه یافتند و پیش از این هم تیم‌های فرانسه، آلمان، رومانی، اسپانیا، نیوزلند، مصر، ساحل عاج، آفریقای جنوبی، استرالیا، عربستان سعودی، کره جنوبی، آرژانتین و برزیل به همراه ژاپن میزبان جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده بودند.

 

پیش از این قرار بود المپیک توکیو در تابستان ۲۰۲۰ برگزار شود که بخاطر شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها به تعویق افتاد.

دیدگاه‌ها