کد خبر : 1746098 | 10 فروردين 1400 ساعت 12:32 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست رییس فدراسیون برای برگزاری اردو در کیش

نشستی میان شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس مناطق آزاد درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال برگزار شد.

نشست رییس فدراسیون برای برگزاری اردو در کیش

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به همراه حمیدرضا مهرعلی سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون صبح امروز (سه‌شنبه) نشستی را با حمیدرضا مومنی رئیس مناطق آزاد، محمدعلی وکیلی معاون مناطق آزاد و جعفر آهنگران رئیس منطقه آزاد کیش برگزار کردند.

 

در این نشست اعضا به بررسی و برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم‌های ملی پرداختند. در فاز نخست این همکاری مقرر شد تا اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان از 4 تا 11 خرداد ماه در کیش برگزار شود.

 

در فاز دوم همکاری مقرر شد بازدیدی از امکانات منطقه آزاد کیش انجام شود تا براساس قراردادی طولانی مدت، تجهیزات کامل در اختیار تیم‌های ملی به‌عنوان کمپ تیم‌های ملی ایران در جزیره کیش قرار گیرد.

 

بر همین اساس مقرر شد تا تیم کارشناسی و فنی فدراسیون فوتبال جهت بررسی‌های دقیق‌تر سفری را به جزیره کیش داشته باشد تا بررسی‌های نهایی جهت عقد قرارداد بین فدراسیون فوتبال و مناطق آزاد به منظور حمایت از تیم‌های ملی صورت گیرد.

دیدگاه‌ها