کد خبر : 1746100 | 10 فروردين 1400 ساعت 12:56 | 77.3K بازدید | 9 دیدگاه

رابطه با کلوپ و احتمال انتقال به مادرید

پاسخ صلاح به احتمال انتقام‌جویی از راموس

محمد صلاح، مهاجم لیورپول، در آستانه دیدار با رئال مادرید در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ به صورت اختصاصی با مارکا مصاحبه کرده است.

پاسخ صلاح به احتمال انتقام‌جویی از راموس

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح تاکید دارد که وقتی در هفته آینده و در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ لیورپول با رئال مادرید دیدار کند، او روی تیم خودش تمرکز خواهد کرد تا اینکه به سرخیو راموس فکر کند.

در دیدار قبلی این دو تیم در سال 2018 در فینال چمپیونزلیگ در کیف، صلاح پس از برخوردی که در نیمه اول با سرخیو راموس، کاپیتان رئال، داشت، مجبور شد با مصدومیت شدید کتف از بازی بیرون برود.

 

صلاح پیش از دیدار مجدد با رقیب دیرینه در چمپیونزلیگ با مارکا به مصاحبه نشست و درباره مسائل مختلفی از جمله برخوردی که با راموس داشت، ادن هازارد و بسیاری موضوعات دیگر به صحبت پرداخت.

 

1585960

 

سوال: پس از اینکه قرعه لیورپول در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ را دیدی اولین چیزی که به ذهنت رسید چه بود؟

صلاح: "فکر کردم که چقدر خوب خواهد شد که بتوانیم به نیمه نهایی صعود کنیم."

 

سوال: اینکه الان با رئال مادرید رو به رو می شوید بهتر از دیدار با آنها در فینال است؟

صلاح: "برای من اهمیتی ندارد. ما در یک چهارم نهایی هستیم، همه تیم ها در اینجا با سطح و کلاس بالا هستند و بسیار خوبند."

 

سوال: آیا انگیزه خاصی داری که انتقام دیدار در کیف را بگیری؟

صلاح: "بگذارید فقط بگویم که من انگیزه خاصی برای بردن این دیدار و صعود به نیمه نهایی دارم. هر اتفاقی که الان بیافتد، نتیجه مسابقه فینال در کیف را تغییر نخواهد داد. آن بازی متعلق به گذشته است."

 

1585954

 

سوال: و آیا انگیزه خاصی برای رو به رویی دوباره با راموس داری؟

صلاح: " (با خنده) آن بازی متعلق به گذشته است پس من به آن فکر نمی کنم. من به تیم فکر می کنم. هر کسی روی تیم خودش تمرکز می کند و همه می خواهند که پیروز شوند... فقط همین."

 

سوال: از فینال 2018 به بعد چه چیزی در لیورپول تغییر کرده است؟

صلاح: "از آن زمان ما قهرمان لیگ برتر و چمپیونزلیگ شدیم. این تغییر بزرگی است."

 

سوال: آن تیم رئال مادرید در سال 2018 کریستیانو رونالدو، کیلور ناواس، گرت بیل و... را در ترکیب داشت، آیا تیم این فصل از آن تیم ضعیف تر است؟

صلاح : "این تیم متفاوت است. آنها چند بازیکن بزرگ، مثل کریستیانو که بهترین بازیکن در تاریخ باشگاه بود، را از دست داده اند، بازیکنی که گل های بسیاری برای آنها زده بود. در عین حال آنها با ادن هازارد قرارداد بستند. ادن بدشانس بوده، مدام مصدوم شده... اما این تیم متفاوتی است.

این تیم در یک چهارم نهایی است، بازیکنان بزرگی دارد، هر چند گل های رونالدو را از دست داده اند... نمی توانم بگویم کدام تیم بهتر است. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که آنها اکنون در یک چهارم نهایی هستند، مطمئنم که آماده اند و ما باید برای مقابله با آنها آماده باشیم."

 

1534042

 

سوال: فکر می کنید کدام تیم شانس بیشتری برای صعود داشته باشد؟

صلاح: "فکر می کنم ما هر دو قدرتمند هستیم. هر دو تیم دو بازی قبلی خود در چمپیونزلیگ را برده اند. هر دو تیم آماده اند. این رقابتی خاص است و هر دو تیم در این رقابت ها خوب ظاهر شده اند."

 

سوال: "چه چیزی در مورد رئال مادرید بیش از همه تو را نگران می کند؟

صلاح: "اینکه آنها می توانند قهرمان چمپیونزلیگ شوند. آنها در این رقابت ها بسیار خوب عمل می کنند. بارها قهرمان شده اند، در 10 فصل گذشته چهار بار قهرمان چمپیونزلیگ شده اند. آنها تیمی هستند که واقعا چمپیونزلیگ را دوست دارند."

 

سوال: کدام بازیکن رئال مادرید را دوست داری؟

صلاح: "نمی توانم یک نفر را انتخاب کنم... اکثر آنها بازیکنان بزرگی هستند. هازارد. با او رابطه خیلی خوبی دارم. او در چلسی عالی بود اما در حال حاضر شانس از او رو بر گردانده. لوکا مودریچ. با او نیز رابطه خوبی دارم و خوب با هم کنار می آییم. چند باری همدیگر را دیده ایم. نمی توانم یک نفر را انتخاب کنم چرا که آنها بازیکنانی درجه یک در باشگاهی درجه یک هستند."

 

1539283

 

سوال: "تو تبدیل به یکی از بهترین گلزنان در جهان شده ای. اینجا در اسپانیا ما بحث می کنیم که آیا وینیسیوس جونیور می تواند بالاخره گل بزند یا نه. برای تو چطور بود؟ تو به صورت ذاتی تمام کننده و گلزن بودی یا روی آن کار کردی؟

صلاح: "فکر میکنم  که لازم باشد برای وینیسیوس نگران باشید. من یک گلزن ذاتی نبودم اما مجبور شدم خیلی زیاد تلاش و تمرین کنم. یادم می آید زمانی که در بازل بودم، نمی توانستم گل های زیادی بزنم. بعد به چلسی، فیورنتینا و رم رفتم. من با لوچیانو اسپالتی در رم خیلی کار کردم. تقریبا هر روز بعد از تمرین من را صدا می زد و در زمین چمن تنهایی تمرین شوتزنی می کردیم. فقط شوت... شوت... شوت...

من همچنین در باغ خانه ام یک زمین چمن ساختم تا روی گلزنی ام کار کنم. وینیسیوس هم نیاز دارد تا فقط تمرین و تمرین و تمرین کند و گل خودش خواهد آمد. با فرصت هایی که او دارد، در نهایت گل هم خواهد آمد. او فقط نیاز دارد تا سخت تلاش کند و بعد گل خودش به صورت طبیعی خواهد آمد."

 

سوال: کدام بازیکن رئال مادرید را به لیورپول می بری؟

صلاح: "به نظرم تیم ما همینجوری که هست به اندازه کافی خوب است، همین و بس."

 

1585955

 

سوال: درباره زین الدین زیدان چه نظری داری؟

صلاح: "او یک سرمربی بزرگ است. سه بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است. با رئال خیلی خوب کار می کند.او رفت و دوباره برگشت تا به تیم کمک کند دوباره عناوین قهرمانی به دست بیاورد. وقتی کوچک بودم او یکی از الگوها و قهرمانان من بود. به عنوان یک سرمربی کارش عالی است."

 

سوال: چطور یاس و ناامیدی لیورپول در دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر را توضیح می دهی؟

صلاح: "به یک باره خیلی چیزها اتفاق افتاد. شانس از ما رو برگردانده و طرف ما نبوده است. این موضوع باعث شده که بیش از پیش بخواهیم در چمپیونزلیگ قهرمان شویم و امیدوارم بتوانیم این کار را بکنیم."

 

سوال: رابطه تو با یورگن کلوپ چطور است؟ زیاد با هم حرف می زنید؟

صلاح: "رابطه معمولی بین دو حرفه ای است. اینطور توصیفش می کنم."

 

1585897

 

سوال: بدون حضور تماشاگران فکر می کنی کدام تیم بیشتر ضرر کند؟ رئال مادرید بدون برنابئو یا لیورپول بدون آنفیلد؟

صلاح: "آنفیلد! فکر می کنم همه این را می دانند. آنفیلد. ما بدون تماشاگران‌مان بسیار شکست خورده ایم. فکر می کنم ما تیمی هستیم که بیش از همه از نبود تماشاگران‌مان ضرر کردیم."

 

سوال: در المپیک بازی خواهی کرد؟

صلاح: "هر اتفاقی که بیافتد، همه باید موافقت کنند. از جمله باشگاهم."

 

سوال: تو در تابستان 29 ساله خواهی شد. امیدواری که در باقی دوران بازی ات چه دستاوردهایی داشته باشی؟

صلاح: "امیدوارم که همین کاری را بکنم که در سال های اخیر کرده ام. عناوین قهرمانی ببرم، گل بزنم، به تیمم کمک کنم تا جام های قهرمانی را ببرد... این برای من مهمترین چیز است."

 

1585899

 

سوال: آیا پس از چهار سال بازی در لیورپول خودت را در باشگاه دیگری می بینی؟ آیا زمان جدایی رسیده است؟

صلاح: "این دست من نیست. خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد اما ترجیح می دهم که در حال حاضر در این باره صحبت نکنم."

 

سوال: تو در انگلیس و ایتالیا بازی کرده ای. دوست داری که در فوتبال اسپانیا هم بازی کنی؟

صلاح: "امیدوارم که بتوانم برای سال های زیادی بازی کنم. چرا که نه؟ هیچکس نمی داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. پس... بله شاید یک روزی."

دیدگاه‌ها