کد خبر : 1746129 | 10 فروردين 1400 ساعت 15:48 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

فوتبال به فیفا نیاز ندارد؛

رایولا: رویای من این است که فیفا وجود نداشته باشد

مینو رایولا، ایجنت مشهور و قدرتمند فوتبال، معتقد است که فوتبال به فیفا نیازی ندارد و می گوید نمی تواند بپذیرد سیستمی که مدیرانش در زندان هستند، برای کسب و کار او قانون بگذارد.

رایولا: رویای من این است که فیفا وجود نداشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، کمیته سهامداران فوتبال و فیفا قصد دارند تا با وضع قوانین جدید برای بازیکنان و ایجنت ها، مدل کسب و کار فعلی در جهان فوتبال را به کلی تغییر دهند. فیفا ادعا می کند که از یکپارچگی فوتبال محافظت می کند و امیدوار است بتواند سقفی برای مبلغ کمیسیون ها و همچنین محدودیت هایی برای سیستم صدور مجوز ایجاد کند و این موضوع خشم رایولا را برانگیخته است.

رایولا معتقد است که با وجودی که قرار است سیستم جدید شفافیت بیشتری را به همراه بیاورد اما تغییرات مورد نظر فیفا نه تنها به بازیکنان کمکی نمی کند بلکه به ضرر آنها نیز خواهد بود.

 

مینو رایولا که ایجنت ستاره هایی چون هالند، جی جی دوناروما، ماتیاس دی لیخت، پل پوگبا و زلاتان ابراهیموویچ است، می گوید که فیفا بخشی از یک سیستم کهنه است و در دنیای مدرن فوتبال دیگر به آن نیازی نیست.

 

1586010

 

رایولا گفت: "فکر می کنم که فیفا نباید وجود داشته باشد. رویای من این است که یک سیستم فوتبال جدید را ببینم، سیستم و صنعتی صادق تر و امیدوارم که زنده بمانم و آن روز را ببینم.

 

برای اینکه حواس ها را از مشکل اصلی که فیفا دارد، پرت کنند، آنها شروع به حمله به ایجنت ها به عنوان یک گروه کرده اند. با قوانین احمقانه ای که بی معنی هستند.

برای اینکه ما پول زیادی از این بازی در می آوریم یا ما بی ارزشیم یا تبهکاریم که مشکلات را از روی دست آنها برداریم! آنها می خواهند حواس ها را از مشکلات خودشان پرت کنند. فراموش نکنید که درباره سازمانی صحبت می کنیم که اگر درست یادم باشد 15 نفر از آنها به دلیل فساد و دیگر جرائم در آمریکا زندانی هستند. اگر به تاریخ 20 سال گذشته فیفا نگاه کنید می بینید که رسوایی ها یکی و دو تا نبوده است.

وقتی که هر سال رسوایی به بار می آورید، دیگر قضیه تصادفی نیست. این یک الگو است، این بخشی از DNA شما است، به این دلیل است که سازمان شما همین است. حالا سوال اصلی در سال 2021 این است: اصلا چه دلیل دارد فیفا داشته باشیم؟"

 

رایولا ضمن حمله به فیفا می گوید که او برای صلاح مشتریانش با این سازمان می جنگد و اشاره می کند که قوانین جدید مد نظر فیفا به منظور گرفتن قدرت از بازیکنان است.

 

1585998

 

رایولا افزود: "نمی توانم قبول کنم سازمانی که مدیرانش در زندان هستند می خواهد برای زندگی من و کسب و کار من قانون بگذارد.

من این را نمی پذیرم که آنها رییس من هستند. من این را نمی پذیرم که آنها می خواهند برای موضوعات مختلف قوانینی بگذارند که منطقی نیست، صادقانه نیست و برخلاف اصول من است. من برای حقوق بازیکنان می جنگم چرا که آنها می خواهند قدرت را از بازیکنان بگیرند و من این را نخواهم پذیرفت. هرگز نپذیرفته ام و هرگز هم نخواهم پذیرفت."

 

1585997

 

زلاتان ابراهیمویچ ستاره سوئدی و 39 ساله میلان یکی از مشتریان قدیمی رایولا است و او می گوید همکاری طولانی مدتش با زلاتان نشان می دهد که چه رابطه خوبی با مشتریانش دارد. رایولا توضیح داده است که چطور شغل او محافظت از بازیکنان در جهان مدرن فوتبال است.

رایولا اضافه کرد: "زلاتان از آنچه که خودش هم می داند قدرتمندتر است. اما من هم در کنارش هستم تا از او محافظت کنم. که گاهی بگویم "ببین داری از خودت یک احمق می سازی، بس کن." این باید کار من باشد که به او نگاه کنم و بگویم "ببین می دونی چیه؟ این کار رو نکن."

دیدگاه‌ها