کد خبر : 1746140 | 10 فروردين 1400 ساعت 16:31 | 36K بازدید | 4 دیدگاه

تاریخ دادگاه مشخص شد؛

پنج سال زندان در انتظار کریم بنزما؟

کریم بنزما که چند سالی است درگیر پرونده ای در رابطه با اخاذی از یکی از هم تیمی های خود در تیم ملی فرانسه است، ممکن است در صورت گناهکار شناخته شدن به پنج سال زندان محکوم شود.

پنج سال زندان در انتظار کریم بنزما؟

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه رسیدگی به اتهام اخاذی کریم بنزما در ماه اکتبر برگزار خواهد شد. بنزما متهم است که قصد داشته از متئو والبوئنا اخاذی کند.

در سال 2015 گفته شد که بنزما در تلاش برای اخاذی از والبوئنا با توسل به فیلمی خصوصی از او دست داشته است. بنزما در اردوی تیم ملی فرانسه از والبوئنا خواسته بود تا درباره تهدیداتی که شده، با او صحبت کند.

اکنون اکیپ گزارش کرده که دادگاه رسیدگی به اتهام بنزما در تاریخ 20 تا 22 اکتبر در ورسای برگزار خواهد شد. اگر این دادگاه بنزما را مقصر بشناسد، ستاره رئال مادرید ممکن است با حکم پنج سال زندان مواجه شود.

 

1586017

 

بنزما در آن زمان با این ادعا که او فقط قصد کمک کردن به هم تیمی اش را داشته گفت: "فکر می کنم این فقط یک سوتفاهم است. در ابتدا من فقط می خواستم متئو از این مسئله باخبر باشد و به او کمک کنم چرا که آنها با من هم کار مشابهی کرده بودند. او کسی است که من در کنارش در تیم ملی فرانسه بازی کرده ام و دوست من است."

 

از زمانی که این ماجرا آغاز شد بنزما دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشده است.

دیدگاه‌ها