کد خبر : 1746192 | 10 فروردين 1400 ساعت 20:54 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

یزدی: آزمون و کریم باز هم باید گل بزنند

سرمربی نفت مسجد سلیمان معتقد است که تا این جای کار اسکوچیچ از نظر نتیجه گیری نمره قبولی گرفته است.

یزدی: آزمون و کریم باز هم باید گل بزنند

به گزارش "ورزش سه" سرمربی نفت مسجد سلیمان معتقد است که تا این جای کار اسکوچیچ از نظر نتیجه گیری نمره قبولی گرفته است.

 

نتیجه خوبی مقابل سوریه گرفتیم

 

با توجه به مشکلات مربوط و کرونا و اینکه چند بازیکن نتوانستند به اردوی تیم ملی اضافه شوند نتیجه خوبی بود. بردن سوریه با سه گل می تواند نتیجه خوبی برای فوتبال ایران باشد.

 

گلزنی آزمون و انصاری فرد قابل انتظار بود

 

به هر شکل آزمون و انصاری فرد همیشه جزو گلزنان تیم ملی بودند و این انتظار از آنها می رفت که در بازی امروز هم گلزنی کنند. گلزنی کنعانی زادگان هم که جزو معدود گل های این بازیکن در عرصه ملی بود نیز می تواند نوید این را بدهد که این بازیکن می تواند کمک های بیشتری به تیم ملی بکند. از آزمون و انصاری فرد هم انتظار می رود که نه تنها در این گونه بازی ها بلکه در بازی های سخت تر و رقابت های اصلی تیم ملی هم بتوانند گلزنی کرده و تیم را در بازی های مقدماتی پیش رو به جایگاهی که استحقاق آن را دارد برسانند.

 

به اسکوچیچ نمره قبولی می دهم 

 

عملکرد اسکوچیچ را اگر بخواهیم فقط صرفا از روی بازی ها و نتایجی که کسب شده ارزیابی کنیم قطعا می توانیم نمره قبولی به او بدهیم. اما اگر بخواهیم در مورد جزئیات این عملکرد بحثی داشته باشیم، قطعا نیاز به دقت، موشکافی و آنالیز بیشتری داریم. این حریفانی که ایران اخیرا با آنها بازی کرده قطعا حریفان قدری نبودند و باید ببینیم در بازی برگشت با تیم هایی که در مقدماتی آمدند و ایران را بردند چه نتیجه ای کسب خواهد شد. بعد از این بازی ها می توانیم بهتر در مورد عملکرد اسکوچیچ صحبت کنیم.

 

از نظر زیرساخت ها در آسیا اول نیستیم

 

به هر شکل به عنوان یک ایرانی که فوتبال را دنبال می کنم برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. عاشقانه تیم ملی مملکتم را دوست دارم و همیشه موفقیتش را آرزومندم. فرقی هم نمی کند که چه شخصی هدایت تیم را به عهده دارد. هر شخصی که باشد باید از او حمایت شود تا بتواند تیم ملی را به جایگاهی که شایستگی اش را دارد برساند. هر چند که در میان تیم های آسیایی فوتبال ما جایگاه اول را از نظر زیرساخت ها ندارد اما ما همیشه دوست داریم که تیم ملی کشورمان در میان تیم های آسیایی به لحاظ نتیجه و عملکرد اول باشد. امیدواریم که فدراسیون برای اینکه زیرساخت هایمان هم در آسیا اول شود، کمک کند.

دیدگاه‌ها