کد خبر : 1746229 | 11 فروردين 1400 ساعت 09:05 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان علی لطیفی آماده شروع دوباره لیگ؛

پایان اردوی پرفشار چوکا در تالش (عکس)

عصر امروز آخرین نوبت تمرینی شاگردان علی لطیفی در تالش برگزار شد و بازیکنان پس هشت روز حضور در اردو به کار خود پایان دادند.

پایان اردوی پرفشار چوکا در تالش (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، سال 1399 برای سبزپوشان تالشی با خبرهای خوشی پایان پیدا کرد؛ در شرایطی که مدیران تیم با اضافه کردن چند بازیکن کار خود را برای تقویت تیم جهت حضور پرقدرت در نیم فصل دوم مسابقات آغاز کرده بودند، شاگردان علی لطیفی نیز با ارائه یک نمایش خوب مقابل خیبرخرم آباد به تساوی صفر بر صفر دست پیدا کردند تا کسی دیگر شکست 3 بر صفر در افتتاحیه لیگ که با کادر فنی و مدیریتی دیگری به دست آمده بود، به خاطرش نیاید.

 

1586171


این البته برای چوکا، کادر فنی و مدیران باشگاه شروع یک پروژه بزرگ به شمار می رود و به همین دلیل هم بود که اعضای باشگاه چوکا در تعطیلات سال 1400 کمترین استراحت را داشتند و بلافاصله اردوی تیم از سوم فرودین ماه سال 1400 در تالش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی زیر نظر کادر فنی آغاز گردید.

 

1586169

 

1586173


شاگردان علی لطیفی طی هشت روز اردوی پرفشاری که تجربه کردند، در دو نوبت صبح و عصر تمرین داشتند و یک بازی دوستانه مقابل امیدهای چوکا که با پیروزی پر گل 5 بر صفر همراه شد، نویدبخش روزهای خوب آینده شد. درنهایت امروز بازیکنان تیم فوتبال چوکا که تمرینات بدنسازی پرفشاری را نیز در این هشت روز تجربه کردند، به کار خود پایان دادند و مرخص شدند.

 

1586177


حضور حسن محمدیاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در تمرین تیم فوتبال چوکا و قول مساعد او برای آماده سازی ورزشگاه پوریای ولی که به دلیل برخی مشکلات زیرساختی قابلیت میزبانی از سبزپوشان تالشی را ندارد. چوکا که تا پایان سال 1399 در ورزشگاه سردار جنگل رشت و دور از خانه بازی کرده، طبق قول نماینده مجلس بعد از پایان ماه رمضان می تواند به استادیوم پوریای ولی بازگردد و در تالش بازی های خانگی خود را برگزار کند.

 

1586170


البته این پایان کار برای سبزپوشان تالشی نیست و بازیکنان تیم فوتبال چوکا روز دوازدهم فرودین ماه آماده یک مصاف دوستانه برابر سپیدرود می شوند که در رشت برگزار می شود و می تواند محک بسیار خوبی برای چوکا در آستانه شروع مجدد بازی های لیگ یک باشد. تیم فوتبال چوکا در شروع مجدد بازی ها روز 18 ام فرودین ماه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان می رود.

دیدگاه‌ها