کد خبر : 1746234 | 11 فروردين 1400 ساعت 09:43 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین وضعیت فولاد پیش از حضور در عربستان

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: روز شنبه هفتم فروردین آخرین تست کرونایی بود که از بازیکنان گرفته شد و یک روز بعد نتایج همه تست‌ها اعلام شد.

آخرین وضعیت فولاد پیش از حضور در عربستان

به گزارش ورزش سه، سید محمد علوی در خصوص آخرین شرایط فولاد خوزستان داشت: شکر خدا تیم ما بدون مصدوم و محروم برای بازی مقابل آلومینیوم اراک آماده می‌شویم. علاقه‌مند بودیم و تلاش کردیم بازی ما روز چهاردهم فروردین برگزار شود، اما نشد. مسئولان تاکید کردند بازی همان روز دوازدهم فروردین می‌شود. بحث ما، بحث ملی است و به این خاطر خواستیم بازی چهاردهم فروردین باشد که بازیکنان تحت فشار مسابقه باشند. با همه این تفاسیر ما تلاش می‌کنیم و بهترین بازی ممکن را ارائه می‌دهیم.

 

وی در رابطه نتایج تست کرونا تیم فولاد خوزستان، عنوان کرد: روز شنبه هفتم فروردین آخرین تست کرونایی بود که از بازیکنان گرفته شد و یک روز بعد نتایج همه تست‌ها اعلام شد که خدا را شکر منفی بود و هیچ‌گونه علائم مشکوکی دیده نشد. پزشک تیم به خوبی همه اعضای تیم را زیر نظر دارد که با بروز کوچکترین نشانه‌ای سریعاً اقدام پیشگیرانه انجام بدهیم. خوشبختانه خود بازیکنان به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا و درک درست از شرایط، پروتکل‌ها را به درستی رعایت می‌کنند و حواس‌شان هست که به هیچ وجه دچار مشکل نشویم.

 

مدیر تیم فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر استقلال، پرسپولیس، تراکتور و فولاد نماینده ایران در آسیا هستند بنابراین باید به این تیم‌ها با نگاه ملی بپردازیم. این نکته را در نظر بگیرید که فولاد در پلی‌آف باید به میدان برود. ما یک مرحله از بقیه تیم‌ها عقبت‌تر هستیم و یک بازی باید بیشتر به میدان برویم. آبروی فوتبال ایران در گرو بازی‌های نمایندگانش در لیگ قهرمانان آسیا هست، بنابراین همه باید پای کار بیایند و به نمایندگان ایران کمک کنند

دیدگاه‌ها