کد خبر : 1746270 | 11 فروردين 1400 ساعت 13:03 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

برای تصمیم‌گیری درباره آینده باشگاهی؛

کناره‌گیری امباپه از بازی در المپیک توکیو

کیلیان امباپه به فدراسیون فوتبال فرانسه اطلاع داده است که در این تابستان به همراه تیم فرانسه در المپیک توکیو شرکت نخواهد کرد.

کناره‌گیری امباپه از بازی در المپیک توکیو

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها یک سال از قرارداد امباپه با PSG باقی مانده است و پافشاری رئال مادرید در امضای قرارداد با این ستاره فرانسوی، او قصددارد در المپیک شرکت نکند و به جای آن درباره آینده خوددر سطح باشگاهی تصمیم بگیرد. دوراهی پیوستن به مادرید یا امضای قراردادی جدی با پاری سن ژرمن...

 

1586241

 

روزنامه پاریزین هم گزارش کرده است که امباپه در تابستان با تیم فرانسه به برای شرکت در المپیک به ژاپن سفر نخواهد کرد، هر چند که با 23 سال سن هنوز واجد شرایط برای بازی در رقابت های المپیک هست.

این خبر پس از آن اعلام شد که مارکا در گزارشی فاش ساخت رئال مادرید امضای قرارداد با امباپه و ارلینگ هالند را دو هدف اصلی خود در پنجره تابستانی قرار داده است.

پاری سن ژرمن نیز به همین آسانی دست از ستاره با استعداد خود نخواهد کشید و قراردادی 25 میلیون یورویی، چهار میلیون یورو بیشتر از قرارداد فعلی، را برای پیشنهاد به امباپه و وسوسه او برای ماندن در پاریس آماده کرده است.

 

1586240

 

امباپه به تازگی درباره اهمیت گرفتن تصمیم درست در این مقطع از فوتبال حرفه ای اش صحبت کرده است: "در حال صحبت با پاری سن ژرمن هستیم. گفتم که من در حال تامل بر این موضوع و بررسی شرایط هستم چرا که باور دارم اگر دوباره با PSG قرارداد امضا کنم، دیگر برای مدتی طولانی در این تیم می مانم.

همیشه گفته ام که اینجا خوشحالم. هواداران و باشگاه همیشه به من کمک کرده اند. می خواهم درباره اینکه در سال های پیش رو قصد انجام چه کارهایی را دارم فکر کنم. درباره اینکه کجا می خواهم باشم. اکنون در حال فکر کردن هستم. معتقدم که خیلی زود باید تصمیم بگیرم."

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها