کد خبر : 1746277 | 11 فروردين 1400 ساعت 13:45 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

باید از زوج طارمی - آزمون استفاده بهینه ای شود؛

الهامی: خلاقیت خط حمله ایران عامل صعودمان است

ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی می‌گوید که تیم ملی ایران تدارک نامناسبی داشته اما با این حال پیروزی 3-0 برابر سوریه نتیجه خوب و امیدوارکننده ای بود.

الهامی: خلاقیت خط حمله ایران عامل صعودمان است

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی سابق تیم تراکتور در گفتگو با خبرنگار ما در مورد دیدار با سوریه اظهار داشت: دقایق اولیه بازی را ندیدم اما چیزی که دیدم، تغییر ساختار و شکل بازی تیم ملی بود. در بازی قبلی تیم ملی دونده تر بود اما این بازی دوندگی کمتر بود که شاید دلیلش استفاده از زوج طارمی و آزمون بود. حضور آن ها غیرقابل چشم پوشی است اما در هر صورت این خاصیت را با خودشان می‌آورند. ما برای این‌که از آن‌ها استفاده بهینه کنیم باید ساختار حمله مان را بهتر از چیزی که دیروز نشان دادیم، کنیم.

 

الهامی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن تیم ملی چه کسی بود؟ گفت: بازی احمد نوراللهی را بسیار پسندیدم، از خودگذشته بازی کرد، توپ گرفت، سر زد، پرس کرد و به نظر من شاید بتوان گفت بهترین بازیکن زمین بود.

 

سرمربی تیم نساجی با اشاره به دو بازیکن جوان تیم ایران یعنی سلمانی و جلالی عنوان کرد: جعفر سلمانی از شانسی که داشت استفاده نکرد. برخلاف ابوالفضل جلالی که در زمانی که بازی کرد، عملکرد خوبی داشت. ناآشنایی با پستش هم برای سلمانی مزید بر علت بود.

 

او درباره وضعیت تیم ملی و همچنین چشم اندازش از آینده تیم ایران توضیح داد: ما باید خیلی بی خطاتر بازی کنیم چون در دیدار با بحرین ممکن است تک خطاهایی که در مقابل سوریه دادیم، ضربه ایستگاهی به بحرین بدهد. من در کل امیدوارم خلاقیتی که در خط حمله مان است، باعث صعودمان شود.

 

وی افزود: تیم ملی به هیچ عنوان تدارک خوبی نداشته و این سومین بازی ملی برای آقای اسکوچیچ بود که تعداد پایینی از بازی است. به خصوص در این شرایط کرونایی که فواصل زیادی تیم ملی مان کنار هم بازی نکرده بود و این روی تیم ایران تاثیر می‌گذارد. در کل برد سه هیچ مقابل تیمی که در گروه کره جنوبی صدرنشین است، نتیجه خوبی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها