کد خبر : 1746285 | 11 فروردين 1400 ساعت 14:22 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

اخبار جدید از مصدومیت مهاجم یونایتد؛

دشان: مصدومیت مارسیال جدی نیست

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، با اعلام اینکه مصدومیت آنتونی مارسیال مسئله جدی نیست، خیال منچستریونایتد را از سلامت مهاجم خود راحت کرد.

دشان: مصدومیت مارسیال جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی مارسیال در پیروزی 2-0 فرانسه برابر قزاقستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 لنگان لنگان مجبور به ترک زمین شد تا نگرانی ها در اولدترافورد درباره شدت مصدومیت مهاجم ارزشمند شیاطین سرخ اوج بگیرد.

دیدیه دشان اما پیش از بازی امشب فرانسه برابر بوسنی و هرزگووین درباره وضعیت مارسیال صحبت کرده و اطمینان داده که مصدومیت او جدی نیست. مارسیال ممکن است در آخرین دیدار فرانسه در دور مقدماتی جام جهانی 2022 غایب باشد اما سرمربی فرانسه تاکید کرد که او مشکل جدی ندارد.

 

1586265

 

دشان گفت: "آنتونی مشکل کوچکی در زانویش دارد.هنوز هیچ تصمیمی در این باره که آیا او برابر بوسنی بازی می کند یا نه گرفته نشده است. او در تمرینات شرکت نکرد و ما روز چهارشنبه درباره وضعیتش تصمیم خواهیم گرفت. این احتمال که او دچار مصدومیتی جدی شده باشد، رد شده است.

ما چند آزمایش از او گرفتیم اما هنوز هم درد دارد و به اندازه ما هم فعالیت کرده و در سفر بوده که خب کمکی به موضوع نمی کند."

 

1585724

 

اگر مارسیال امروز در ترکیب فرانسه برابر بوسنی قرار نگیرد این سوال به وجود می آید که آیا در ادامه بازی های لیگ برتر می تواند در ترکیب منچستریونایتد به میدان برود؟

شیاطین سرخ روز یکشنبه در اولدترافورد میزبان برایتون خواهند بود و برای باقی ماندن در کورس قهرمانی با منچستر سیتی و با توجه به اینکه لستر و چلسی در تعقیب‌شان هستند، نمی توانند هیچ لغزشی داشته باشند.

اما با تکیه بر اظهارات دشان مبنی بر جدی نبودن مصدومیت، می توان امید داشت که مارسیال بتواند برابر برایتون به میدان برود. یونایتد چهار روز بعد از بازی با برایتون باید در یک چهارم نهایی لیگ اروپا با گرانادا بازی کند.

دیدگاه‌ها