کد خبر : 1746334 | 11 فروردين 1400 ساعت 21:26 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی سختی در انتظارمان است؛

خرمگاه: آشنایی زیادی از فولاد داریم

مربی آلومینیوم امیدوار است فردا نمایش خوبی مقابل فولاد داشته باشند.

خرمگاه: آشنایی زیادی از فولاد داریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه در نشست خبری قبل از دیدار برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت چراکه با یک تیم با نظم بازی داریم که از سال قبل تاکنون روند خوبی را داشته و نشان داده همواره شرایط خیلی خوبی در دیدارهای خانگی و بیرون از خانه دارد و الان هم با آمادگی خوبی به رقابت‌های آسیایی می‌رود.

 

او ادامه داد: ما از نحوه کار تیم فولاد آشنایی خیلی خوبی داریم. تمام نقاط ضعف و قوت تیم فولاد را همراه با کادر فنی شناسایی کردیم و امیدوارم فردا یک بازی خوب داشته باشیم.

 

مربی آلومینیوم اضافه کرد: اردوی بسیار خوبی در شهر مهاجران داشتیم؛ از بازیکنان بخاطر تلاش‌هایشان و کادر مدیریتی برای تدارک چنین اردویی تشکر می‌کنم چون در این اردو شناخت خیلی خوب و تمرینات منظمی انجام دادیم و شرایطی را رقم زدیم که برای این مسابقه آماده شویم.

 

خرمگاه تصریح کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و دست پُر از زمین خارج شویم. به جواد نکونام عزیز، مهدی هاشمی‌نسب، سعید آذری و مجموعه فولاد خوشامد می‌گوییم و امیدوارم عملکرد خوب و جوانمردانه‌ای رقم بخورد و بتوانیم به برتری برسیم.

 

او درباره غایبان آلومینیوم مقابل فولاد اظهار کرد: خوشبختانه محروم نداریم، اما محسن ربیع‌خواه و جابر انصاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت و امیدوار هستیم این دو بازیکن هرچه زودتر به جمع ما اضافه شوند.

دیدگاه‌ها