کد خبر : 1746335 | 11 فروردين 1400 ساعت 21:56 | 43.2K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش؛

چرا مصدومیت لواندوفسکی شوک مهلک به بایرن است؟

بایرن مونیخ روز گذشته خبر بدی دریافت کرد؛ دوری 4 هفته ای روبرت لواندوفسکی در حساس ترین مقطع فصل.

چرا مصدومیت لواندوفسکی شوک مهلک به بایرن است؟

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در جریان برتری 3-0 لهستان برابر آندورا بود که دچار مصدومیت شد. او زننده یکی از گل های تیمش بود ولی در نیمه دوم به دلیل مصدومیت تعویض شد و دیروز به آلمان بازگشت.

لواندوفسکی خود را به تیم پزشکی باشگاه معرفی کرد تا تست های دقیق تری روی او انجام شود و در نهایت مشخص شد که مصدومیت او شدیدتر از تصورات است و تا 4 هفته نمی تواند بایرن را همراهی کند.

 

 

1586090

 

 

به این ترتیب پیش بینی های اولیه مبنی بر دوری 10 روزه او منتفی شد و لواندوفسکی نه تنها بازی برابر لایپزیش در بوندسلیگا که هر دو بازی رفت و برگشت برابر پی اس جی در لیگ قهرمانان را نیز از دست خواهد داد. قطعا غیبت لواندوفسکی ضربه ای مهلک به بایرن خواهد بود. آمار به خوبی این موضوع را نشان می دهد. لواندوفسکی در سه ماه نخست سال 2021 برای باوارایی ها 25 گل به ثمر رسانده است. 

بایرن در نبود مهاجم لهستانی44.87 درصد گل هایش را در بوندسلیگا از دست می دهد. او 35 گل از 78 گل باواریایی ها را در این فصل به ثمر رسانده؛ یعنی تقریبا نیمی از آنها.

 

 

1583960

 

 

اکنون تیم آلمانی در حساس ترین زمان ممکن از فصل نمی تواند از گلزن قهار خود بهره ببرد. لواندوفسکی در پنج لیگ برتر اروپایی تاثیرگذارترین بازیکن در گلزنی به حساب می آید. تنها کریستیانو رونالدو، ژوائو پدرو، جرارد مورنو و سیمی انواکو تاثیر گذاری شان به 40 درصد می رسد.

این دوران نقاهت برای مهاجم بایرن مونیخ عجیب خواهد بود چون در طول دوران ورزشی اش تنها دو آسیب دیدگی جدی داشته و 28 روز از میادین دور بوده است. هر دو در فصل گذشته اتفاق افتاد که ابتدا زیر تیغ جراحی رفت و سپس با شکستگی از ناحیه مچ پا روبرو شد ولی با این حال فقط سه بازی را از دست داد.

 

دیدگاه‌ها