کد خبر : 1746444 | 12 فروردين 1400 ساعت 19:35 | 38K بازدید | 8 دیدگاه

دورتموند پاسخ بارسلونا را داد؛ هالند فروشی نیست

مدیر ورزشی باشگاه دورتموند به ملاقات امروز پدر ارلینگ هالند و مینو رایولا با رئیس باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد.

دورتموند پاسخ بارسلونا را داد؛ هالند فروشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش نشریه اسپورت با انتشار تصاویر ورود مینو رایولا مدیر برنامه های مشهور ایتالیایی و پدر ارلینگ هالند به فرودگاه بارسلونا خبرساز شد. هر دو راهی دفتر خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا شدند تا در مورد انتقال احتمالی ستاره نروژی دورتموند مذاکره کنند.

 

 

1586538

 

 

هالند از ژانویه 2020 برای دورتموند بازی می کند و بهترین گلزن این تیم است اما وضعیت نه چندان خوب دورتموند در بوندسلیگا و احتمال ناکامی در کسب سهمیه باعث شده تا به جدایی فکر کند.

هالند تا 2024 با دورتموند قرارداد دارد و از تابستان 2022 نیز بند فسخ 75 میلیون یورویی او فعال خواهد شد ولی از همین حالا مورد توجه چند باشگاه بزرگ از جمله رئال، بارسا، سیتی، یوونتوس و یونایتد قرار گرفته است. با ملاقات امروز به نظر می رسد او به بارسا نزدیک تر شده باشد.

 

 

1586571

 

 

میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند پس از فاش شدن خبر ملاقات رایولا و آلف هالند با رئیس بارسلونا به اسکای آلمان گفت:« دیروز با رایولا حرف زدم و او موضع ما در قبال جدایی ارلینگ هالند را به خوبی می داند. هالند تا 2024 قرارداد دارد و فروشی نیست. ما به هیچ وجه قصد از دست دادن او را نداریم. ارلینگ بازیکن آینده دار ماست و روی او حساب کرده ایم.»

 

دیدگاه‌ها