کد خبر : 1746449 | 12 فروردين 1400 ساعت 20:01 | 44.4K بازدید | 15 دیدگاه

پس از ملاقات با رئیس بارسا

سفر پرماجرا به اسپانیا؛ پدر هالند و رایولا در مادرید

مینو رایولا و آلف هالند پس از ملاقات با خوان لاپورتا رئیس بارسلونا به مادرید رفتند.

سفر پرماجرا به اسپانیا؛ پدر هالند و رایولا در مادرید

به گزارش "ورزش سه"، سایت نشریه دیاریو اسپورت ساعاتی پیش با انتشار فیلمی از حضور مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند در شهر بارسلونا خبر داد. در فیلم منتشرشده، دستیار خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با حضور در فرودگاه به استقبال رایولا و پدر مهاجم نروژی دورتموند رفته است و در نهایت آنها را سوار بر خودروی خود می‌کند و محل را ترک می‌کنند.

 

 

1586578

 

 

هالند 20 ساله یکی از اهداف اصلی سران باشگاه بارسلونا برای تقویت تیم تحت هدایت رونالد کومان به شمار می‌رود، این در حالی است که باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی نیز نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند. رابطه خوب لاپورتا با رایولا اما بارسلونا را در راه به خدمت گرفتن این مهاجم آینده‌دار در موقعیت بهتری نسبت به سایر رقبا قرار می‌دهد، حتی اگر این باشگاه مشکل مالی داشته باشد.

 

 

1586580

 

 

جالب اینکه دقایقی پیش منابع اسپانیایی رایولا و پدر هالند را در فرودگاه آدولفو سوارز مادرید شکار کردند؛ در حالی که عازم دفتر فلورنتینو پرز رئیس رئال بودند. آنها ساعت 16 به وقت محلی با پرز دیدار کردند.

به این ترتیب سفر این دو به اسپانیا با دو ملاقات مهم با لاپورتا و پرز همراه بوده و باید دید در نهایت تصمیم نهایی در مورد ستاره نروژی چه خواهد بود. موضع باشگاه دورتموند در این مورد روشن است و امروز مدیر ورزشی این باشگاه تاکید کرد که هالند فروشی نیست.

دیدگاه‌ها