کد خبر : 1746480 | 13 فروردين 1400 ساعت 10:10 | 26.9K بازدید | 7 دیدگاه

مذاکره با سیتی، یونایتد، چلسی و لیورپول؛

نمایش ادامه دارد: رایولا و پدر هالند امروز در انگلیس

تلاش مینو رایولا، ایجنت ارلینگ هالند، برای به دست آوردن بهترین قرارداد برای هالند امروز نیز ادامه خواهد داشت و پس از مذاکره با بارسا و رئال مادرید، رایولا و پدر هالند امروز به انگلیس پرواز می کنند.

نمایش ادامه دارد: رایولا و پدر هالند امروز در انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا و الف هالند صبح روز گذشته جلسه ای دو ساعته با خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، و متئو آلمانی مدیر ورزشی این باشگاه داشتند. پس از آن رایولا و هالند بزرگ به مادرید رفتند و گزارش ها در اسپانیا حاکی از آن است که در آنجا نیز با فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، جلسه ای برگزار کرده اند.

 

1586580

 

موندو دیپورتیوو گزارش کرده است که تور مذاکرات رایولا و الف هالند امروز نیز ادامه خواهد داشت و این دو امروز به لندن پرواز خواهند کرد تا با تیم های لیگ برتری مذاکره کنند. منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی مدت ها است که علاقه خود به ارلینگ هالند را نشان داده اند اما موندو دیپورتیوو گزارش کرده است که مدیران لیورپول نیز ملاقاتی با رایولا خواهند داشت.

ارلینگ هالند در کنار کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، دو هدف داغ جهان فوتبال در حال حاضر و در پنجره تابستانی پیش رو هستند و تمام تیم های سطح بالای اروپایی چشم به این دو دوخته اند. گفته می شود که بوروسیا دورتموند مبلغی حدود 185 میلیون یورو را در ازای ستاره نروژی خود طلب می کند.

هالند از زمانی که در ژانویه گذشته از سالزبورگ به دورتموند پیوست در 49 بازی 49 گل برای این تیم به ثمر رسانده است و یکی از خطرناک ترین مهاجمان حال حاضر جهان فوتبال به حساب می آید.

گفته می شود که سیتی  از بیشترین بخت برای امضای قرارداد با هالند و به خدمت گرفتن او در تابستان پیش رو برخوردار است. الف، پدر هالند، نیز در یک دوره سه ساله برای سیتیزن ها بازی کرده است.

 

1586617

 

رایولا البته رابطه خوبی با پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، ندارد اما می گوید که روابط او و پپ تاثیری بر روی آینده هالند نخواهد گذاشت و پیوستن احتمالی او به سیتی را به خطر نخواهد انداخت.

یونایتد نیز مدت ها است که چشم به هالند دارد و حتی پیش از پیوستن این ستاره 20 ساله به دورتموند، در تلاش بود تا او را به اولدترافورد ببرد. مذاکرات قبلی یونایتد با رایولا اما پس از اینکه شیاطین سرخ با شرایط درخواستی هالند و ایجنتش موافقت نکردند، بی نتیجه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها