کد خبر : 1746488 | 13 فروردين 1400 ساعت 11:38 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

لاپورتا برای رایولا روشن کرد؛

بارسا می‎‌تواند خواسته‌های هالند را برآورده کند

خوان لاپورتا در دیداری که با مینو رایولا، ایجنت هالند، و الف هالند، پدر این بازیکن داشته است روشن کرد بارسا می تواند تمام خواسته های هالند را برآورده کند.

بارسا می‎‌تواند خواسته‌های هالند را برآورده کند

‌به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، برنامه مشخصی برای بازسازی بارسا و تبدیل کردن این تیم به انچه روزگاری بود، در دست دارد. لاپورتا می خواهد تا کاتالان ها همچنان مسی را در جمع خود نگه دارند و بار دیگر قهرمان اروپا شوند.

به همین منظور او می خواهد تا تماشاگرانی که پس از پایان دوران شیوع کرونا به نوکمپ پا می گذارند، چیزی را روی زمین چمن داشته باشند که آنها را به هیجان بیاورد.

هر سه هدف و خواست لاپورتا با تلاش او برای موفقیت در جدال بر سر امضای قرارداد با ارلینگ هالند در تابستان، در ارتباط است. امضای قرارداد با ستاره نروژی اولین اولویت لاپورتا در پنجره نقل و انتقالات پیش رو است و او روز گذشته با مینو رایولا و الف هالند به همین منظور دیدار کرده است.

 

1586640

 

در طول این ملاقات او برای دو نماینده هالند مشخص کرده است که امضای قراداد با ارلنگ اولویت اول بارسا است اما می دانند که به این منظور با رقبای سرسختی باید رقابت کنند. پس از دیدار با لاپورتا، رایولا و پدر هالند به مادرید رفتند تا با مدیران رئال مذاکره کنند و گفته می شود که امروز نیز برای مذاکره با تیم های لیگ برتری به انگلیس خواهند رفت.

لاپورتا قرار است در تابستان با یکی از ستاره های جهان فوتبال یک قرارداد بزرگ ببندد و می خواهد که آن ستاره ارلینگ هالند باشد. رییس بارسا و مدیر ورزشی این تیم روز گذشته در جلسه با رایولا و الف هالند مشخص کرده اند که با وجود مشکلات مالی که در حال حاضر گریبانگیر کاتالان ها است، آنها قادر خواهند بود تا انتظارات ارلینگ هالند را برآورده کنند و قراردادی با شرایط بسیار خوب به او پیشنهاد دهند که به خوبی اهمیت او را برای این باشگاه نشان دهد و هالند نیز حس کند که چقدر ارزشمند است.

 

1586637

 

به رغم تلاش های لاپورتا اما امضای قراداد با هالند کار ساده ای نخواهد بود. رئال مادرید، چلسی، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و یوونتوس همگی از نظر مالی در شرایط بهتری از بارسا به سر می برند و همگی نیز به امضای قرارداد با هالند علاقمندند. هالند ارزشی حدود 180 میلیون یورو دارد، اما لاپورتا معتقد است که می‌تواند منابع مالی لازم برای برآورده کردن انتظارات مالی هالند را فراهم کند.

بارسلونا هر کاری خواهد کرد تا بتواند با هالند قرارداد امضا کند، اما ابتدا باید مطمئن شوند که ستاره 20 ساله نروژی نیز علاقمند به بازی کردن در نوکمپ هست. لاپورتا جلسه روز گذشته با نمایندگان هالند را با احساسی بسیار خوب به پایان برد و روابط صمیمانه او با مینو رایولا نیز می تواند در این مذاکرات به نفع او و بارسلونا تمام شود.

دیدگاه‌ها