کد خبر : 1746496 | 13 فروردين 1400 ساعت 12:48 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف ستاره برزیلی رئال

کاسیمیرو: برابر لیورپول شانس اول برد نیستیم

کاسیمیرو معتقد است جزئیاتی اندک تعیین کننده نتیجه نهایی بازی رئال و لیورپول در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود.

کاسیمیرو: برابر لیورپول شانس اول برد نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید وارد یکی از دشوارترین هفته های چند فصل اخیر خود خواهد شد. فردا رئال باید به مصاف ایبار برود و سپس بازی رفت برابر لیورپول در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از راه می رسد. پس از این بازی رئال باید در ال کلاسیکو به مصاف بارسا برود و سپس بازی برگشت مقابل لیورپول به انجام خواهد رسید.

 

 

1586656

 

 

در هیچکدام این بازی ها رئال نمی تواند از سرخیو راموس استفاده کند. کاپیتان رئال بازهم مصدوم شده و این بدترین اتفاق ممکن برای مادریدی ها بود.

 

کاسیمیرو در مصاحبه با TVE گفت:« همه دنیا می دانند که رئال قادر به انجام چه کارهایی است. ما تا پایان می جنگیم. می دانیم کار بسیار دشوار است ولی برای فتح لالیگا و لیگ قهرمانان همه تلاش مان را می کنیم و مبارزه خواهیم کرد. ما به این بازی ها عادت داریم و باید بگویم روی بازیکن رئال برای هر دیداری فشار وجود دارد. اول به ایبار و سپس به لیورپول و بارسلونا فکر خواهیم کرد.»

 

 

1574755

 

 

جدال حساس با لیورپول و سپس ال کلاسیکو:« بازی های خوب و جذابی هستند و جزئیاتی اندک تعیین کننده خواهند بود. ما شانس اول پیروزی برابر لیورپول نیستیم و همه چیز 50-50 است. مطمئنم که تمام توان مان را در زمین می گذاریم. از آن بازی هایی است که اگر ببرید، بمب روحیه برای هفته های پایانی فصل خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها