کد خبر : 1746498 | 13 فروردين 1400 ساعت 12:33 | 67.6K بازدید | 6 دیدگاه

دنی اولمو:

تنها کسی بودم که نمی خواستم با مسی عکس بگیرم

دنی اولمو این روزها در ترکیب تیم ملی اسپانیا خوش می درخشد. این هافبک کاتالان محصول آکادمی لاماسیا بارسلوناست.

تنها کسی بودم که نمی خواستم با مسی عکس بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، در سه بازی اخیر اسپانیا در مقدماتی جام جهانی 2022 بیش از هر کسی این دنی اولمو بود که خوش درخشید. او در زمین گرجستان با گل دقیقه 93 خود باعث پیروزی اسپانیا شد و برابر کوزوو نیز یکی از سه گل لاروخا را به ثمر رساند.

اولمو ابتدا در آکادمی اسپانیول کار خود را شروع کرد ولی سپس به لاماسیا بارسلونا رفت. در حالی که برای او آینده ای خوب در تیم اول بارسا پیش بینی می شد در عین شگفتی وقتی 17 ساله بود به دیناموزاگرب کرواسی رفت، 5 سال برای این تیم بازی کرد و سپس راهی لایپزیش شد.

 

 

1586653

 

 

اولمو در مورد پیوستنش به دیناموزاگرب گفت:« کدام بازیکن از آکادمی بارسلونا راهی فوتبال کرواسی می شود؟ هیچکس. فقط من حاضر به قبول این ریسک شدم. یک روز پدرم خبر از پیشنهاد دینامو داد و پاسخم مثبت بود؛ به همین سادگی. مثل زمانی که از اسپانیول به بارسلونا رفتم، هیچ ترسی نداشتم. می خواستم از منطقه امنم خارج شوم و یک چالش جدید دور از خانه را تجربه کنم و معتقدم همه چیز هم خوب پیش رفت.»

 

 

1586654

 

 

عکس با مسی:« هنوز به لاماسیا نرفته بودم و همراه پدرم در کاستل دفلس بودیم. پدرم یک تیم فوتبال را مربیگری می کرد و من که 8 سال داشتم، به تنهایی مشغول بازی بودم. یکی از دوستان پدرم نزد من آمد و گفت بیا اینجا چون یک اتفاق باورنکردنی رخ داده است؛ می توانی با لیونل مسی عکس بگیری. پاسخ دادم مسی؟ نه، می خواهم بازی کنم. واقعا کدام کودک چنین شانسی را از دست می داد؟ بله؛ من. در نهایت بر خلاف میلم مرا پیش مسی بردند و با او عکس گرفتم.»

 

دیدگاه‌ها