کد خبر : 1746508 | 13 فروردين 1400 ساعت 13:29 | 53.2K بازدید | 3 دیدگاه

خامس:

نمی‌خواستم به رئال برگردم؛ با اتلتیکو تمام کرده بودم

خامس رودریگز یک بار دیگر تایید کرد که تابستان 2019 با اتلتیکو مادرید به توافق نهایی رسیده بود.

نمی‌خواستم به رئال برگردم؛ با اتلتیکو تمام کرده بودم

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2019 خامس رودریگز پس از اتمام قرارداد دو ساله و قرضی اش با بایرن، به رئال برگشت اما در فهرست فروش زیدان قرار گرفت. او که می دانست مورد اعتماد زیدان قرار ندارد، با ناپولی و اتلتیکو وارد مذاکره شد و در نهایت پیشنهاد اتلتیکو برای او جذاب تر بود؛ به خصوص اینکه تمایل داشت در شهر مادرید بماند.

 

 

1505916

 

 

پس از شکست 7-3 رئال از اتلتیکو در بازی های پیش فصل، انتقال خامس به اتلتیکو هم منتفی شد. خامس فصل را در ترکیب اصلی رئال شروع کرد ولی پس از یک مصدومیت بد، دیگر نتوانست به ترکیب رئال برگردد.

او تابستان 2020 سرانجام به صورت رایگان از رئال جدا و راهی اورتون شد تا در این تیم به روزهای اوجش برگردد.

 

 

1586666

 

 

خامس در مصاحبه با "ESPN" و در مورد انتقال نافرجامش به اتلتیکو گفت:« فصل قبل در رئال چندان به من بازی نرسید و البته این را می دانستم که با زیدان شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهم داشت.

تابستان 2019 قراردادم با بایرن تمام شده بود ولی نمی خواستم به رئال برگردم. می توانم بگویم که تقریبا با اتلتیکو تمام کرده بودم. با دیه گو سیمئونه حرف زدم و او به من گفت که برایش بازیکن فوق العاده مهمی هستم و اینکه جایگاهم در اتلتیکو تضمین شده است ولی در نهایت رئال اجازه جدایی نداد. از فلورنتینو پرز(رئیس رئال) بپرسید که چرا مانع این انتقال شد. در مورد این مسائل شاید هرگز به درک درستی نرسید.»

 

 

دیدگاه‌ها