کد خبر : 1746542 | 13 فروردين 1400 ساعت 17:10 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: سخت است اما به دنبال نهمین برد پیاپی هستیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش کار دشواری در دیدار فردا شب مقابل بولونیا پیش رو خواهد داشت.

کونته: سخت است اما به دنبال نهمین برد پیاپی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت‌های سری آ فردا شب در چارچوب هفته بیست و نهم میزبان تیم رده یازدهمی بولونیا خواهد بود. شاگردان آنتونیو کونته در این فصل شانس اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند و پیروزی در دیدار فردا شب می تواند یک گام دیگر آنها را به فتح اسکودتو نزدیک تر کند.

 

 

1586692

 

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر بولونیا گفت: " طی 9 روز باید سه مسابقه مهم برگزار کنیم و لازم است که تمرکز خوبی از خود نشان دهیم. در مقابل بولونیا نیاز به یک عملکرد خوب داریم چراکه آنها تیمی فوق العاده با یک سرمربی عالی هستند. بولونیا تیمی است که نمایشی تهاجمی از خود ارائه می دهد و ما باید کاملاً حواس‌مان جمع باشد."

 

کونته در ادامه گفت: "باید به عملکرد خوب خود ادامه دهیم. البته می دانم که بعد از وقفه رقابت های ملی انجام چنین کاری بسیار دشوار است اما با وجود زمان کمی که در اختیار داریم باید بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما نیاز داریم که در کسب نتایج خوب تداوم داشته باشد و تا به اینجا نیز پیروزی های پشت سر هم خوبی به دست آورده ایم. به دست آوردن  نهمین پیروزی پیاپی بسیار دشوار است اما تمام سعی خود را برای رسیدن این مهم انجام خواهیم داد."

 

 

1578703

دیدگاه‌ها