کد خبر : 1746568 | 13 فروردين 1400 ساعت 20:27 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

تنها بلبلی را برای بازی فردا در اختیار نداریم؛

یزدی: همدل و هم قسم برای یک نتیجه خوب هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید تیمش کاملا آماده شروع مجدد رقابت های لیگ برتر است و تمریناتش را خیلی زود از سر گرفته است.

یزدی: همدل و هم قسم برای یک نتیجه خوب هستیم

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نساجی مازندران که روز آینده از ساعت 17 در ورزشگاه بهنام محمدی آغاز می شود، ضمن تبریک سال نو و روز طبیعت حرف هایش را آغاز کرد و گفت: امیدوارم مردم درخانه بمانند. سخت است ولی بیرون آمدن تبعات زیادی دارد.


او در ادامه با اشاره به شرایط فنی مسابقه اضافه کرد: برای بازی فردا با نساجی کاملا آماده هستیم. بعد از تعطیلی مسابقات و 5-4 روز استراحت، تمریناتمان را از سر گرفتیم. در اردویی 6 روزه در اهواز توانستیم تا حدودی مطالب فنی، روانی و جسمانی را با بچه‌ها کار و آن‌ها را برای ادامه مسابقات آماده کنیم. فردا که یک بازی سخت با یکی از تیم‌های نسبتا خوب لیگ داریم. اگر به جدول نگاه نکنیم می‌توانیم بگوییم یک بازی سخت با تیم نساجی داریم. آماده‌ایم و هیچ بهانه‌ای هم علیرغم مشکلات موجود نداریم که این تلاش را انجام ندهیم. با تمام تلاشمان می رویم برای مسابقه. کادرفنی و بازیکنان همدل و هم قسم هستیم که بتوانیم از بازی با سربلندی خارج شویم و خنده را بر لبان و دل هوادارانمان جاری کنیم که ان‌شاالله سال را با پیروزی برای آن‌ها آغاز کرده باشیم.


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد خرید بازیکنان جدید نیز توضیح داد و گفت: 5بازیکن جدید گرفتیم و در صورت صلاحدید از آن‌ها استفاده می‌شود. یک بازیکن محروم داریم. بلبلی را برای این بازی نداریم اما بقیه بازیکنان همگی حضور دارند. امیدواریم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. علیرغم اینکه هوداران حضور ندارند اما امیدواریم با دل و قلبشان ما را مورد لطفشان قرار بدهند و انرژی‌های مثبتی را به ما بدهند که بتوانیم با توان بیشتر و بهتری مسابقه را برگزار کنیم و با موفقیت توام شود.

دیدگاه‌ها