کد خبر : 1746584 | 13 فروردين 1400 ساعت 21:54 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

صحبت درباره قهرمانی سپاهان زود است

مصلح: با نویدکیا آرامش را تجربه می‌کنم

مدافع چپ سپاهان حضور محرم نویدکیا را روی نیمکت سپاهان یکی از اتفاقات مثبت دوره فوتبالی‌اش یاد می‌کند که آرامش ماحصل آن بوده است.

مصلح: با نویدکیا آرامش را تجربه می‌کنم

به گزارش “ورزش سه”، شایان مصلح بعد از دومین فصل حضورش در سپاهان اکنون تحت هدایت محرم نویدکیا شرایط خوبی را دنبال می‌کند. او مدعی است که در کنار خصوصیات فنی اسطوره سپاهانی‌ها، ایجاد آرامش یکی از بزرگ‌ترین مولفه‌هایی بوده که نویدکیا به تیم القا کرده است تا آنها اکنون یک هدف بزرگ را برای ادامه سال دنبال کنند.

 

مصلح درباره اتفاقات و حواشی که در سال گذشته پشت سر گذاشت می‌گوید: آدم اتفاقات خوب‌ و بد زندگیش را گردن سال و ماه نباید بیاندازد اما در کل سال خوبی نبود! اتفاقات فوتبالی که افتاد گاهی اذیتم کرد گاهی هم خوشحالم کرد. انشاءالله سال ۱۴۰۰ سال بهتری باشد.

 

وی در ادامه گفت: زندگی‌ بالا و پایین دارد، یک روز به اصطلاح روی آسمان‌هایی و یک روز کسی تحویلت نمی‌گیرد.باید یاد بگیریم توی سختی‌ها روحیه خودمان را حفظ کنیم و توی روزهای خوش‌ هم جوگیر نشویم و سریع به خودمان بیاییم و به خودمان یادآوری کنیم که همه چیز زود می‌گذرد! اتفاقات امسال من هم خوب‌ یا بد گذشت و باید به آینده فکر‌کنم.

 

مدافع چپ سپاهان درباره شرایط کار با محرم نویدکیا می‌گوید: محرم نویدکیا آدم با شخصیتی است و کار کردن با او خوبیش این است که آرامش داری توی تیم حتی اگر از خیلی چیزا ناراحت باشی.

 

مصلح درباره روزهای کرونایی فوتبال و شرایط آن نیز گفت: امیدوارم زودتر از دستش خلاص شویم. من هم دوره‌ی بدی را با کرونا گذراندم و چند روزی درگیرش بودم. متاسفانه همه‌ی خانواده ها عزیز دور یا نزدیکی از دست دادند و امیدوارم زودتر آرامش به مردم دنیا و ایران برگردد.

 


مدافع چپ سپاهان نظرش درباره شانس قهرمانی این تیم در فصل بیستم را هم اینطور عنوان کرد: برای اینکه از الان بگوییم قهرمان می‌شویم یا نه زود است ولی امیدوارم به لطف خدا و اهل بیت و تلاش بچه ها این اتفاق بیافتد. 


 
مصلح در پایان حرف‌هایش می‌گوید: امیدوارم امسال سال ظهور آقا باشد. ظهور صاحب‌مان، سلامتی و بهبود اوضاع اقتصادی مردم کشورمان و در نهایت قهرمانی تیم‌مان سپاهان بزرگ‌ترین آرزویم در سال جدید است.

دیدگاه‌ها