کد خبر : 1746625 | 14 فروردين 1400 ساعت 10:43 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

پیرلو: یوونتوس تا پایان فصل فقط یک هدف دارد

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس مدعی شد تیمش به دنبال پیروزی در تمامی دیدارهای پیش رو است.

پیرلو: یوونتوس تا پایان فصل فقط یک هدف دارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از حذف از لیگ قهرمانان تمام تمرکز خود را روی کسب موفقیت در لیگ و کاهش فاصله 10 امتیازی با اینتر قرار داده است. آندره آ پیرلو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تورینو حاضر شده و در مورد آخرین وضعیت تیمش صحبت کرده است.

 

آندره آ پیرلو گفت: "رویکرد یوونتوس این است که در همه بازی ها پیروز شده و سپس ببینیم چه اتفاقاتی در جدول رخ می دهد. هدف این است که فردا برنده شده و سپس به مورد بازی بعدی فکر کنید. برنامه ما پیروزی در همه بازی های پیش رو است و تا پایان فصل فقط یک هدف داریم.

 

1581856

 

احساس غرور و افتخار داریم، زیرا بازیکنان یوونتوس قهرمانانی هستند که بارها با این شرایط مواجه شده اند. بازیکنان تمایل زیادی به انتقام داشته و ثابت می کنند که گروه فوق العاده ای هستند.  من هر بار به مسابقه پیش رو فکر کرده و کار خود را انجام می دهم. پس بی تردید اگر از 10 بازی هر 10 تا را باختید، بهتر است که به خانه بروید."

 

شرایط بازیکنان یوونتوس: "اوضاع الکس ساندرو خوب بوده و او بعد از مصدومیت اخیر خود بهبود یافته است. ساندرو یکی از معدود بازیکنانی بود که مشکلی نداشته و می تواند به طور منظم تمرین کند. دانیلو هم برای حضور در خط دفاعی و هم در میانه میدان یک گزینه است، باید منتظر تمرینات آخر تیم بوده و تصمیم بگیریم.

 

فدریکو برناردسکی می تواند هم در پست دفاع کناری و هم در پست وینگر بازی کند. شرایط جورجو کیه لینی خوب است. او در تیم ملی ایتالیا در دیدار دوم قادر به بازی کردن نبود و در مسابقه سوم نیز چمن مصنوعی بود و کیه لینی در ترکیب قرار نگرفت، اما حالا او به اردوی یوونتوس بازگشته است."

دیدگاه‌ها