کد خبر : 1746671 | 14 فروردين 1400 ساعت 13:50 | 22.6K بازدید | 7 دیدگاه

پوچتینو: غیبت لواندوفسکی؟ ما احمق نیستیم

مائوریسیو پوچتینو مدعی شد بایرن مونیخ بدون رابرت لواندوفسکی نیز تیم بزرگی است.

پوچتینو: غیبت لواندوفسکی؟ ما احمق نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، گلزن قهار بایرن مونیخ اخیرا مصدوم شده و دو دیدار رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد. برخی معتقدند با غیبت لواندوفسکی حالا پاری سن ژرمن بخت اول صعود به دور نیمه نهایی و غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود، اما مائوریسیو پوچتینو نظر دیگری داشته و معتقد است بایرن علیرغم غیبت ستاره لهستانی نیز تیمی قدرتمند است.

 

1577944

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "ما احمق نیستیم و می دانیم بایرن مونیخ قرعه آسانی پیش روی پاری سن ژرمن نیست، آنها مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند. البته قرار هم نیست خودمان را حقیر فرض کنیم، ما با احترام تمام و با هدف صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برای دیدار مقابل بایرن راهی مونیخ خواهیم شد.

 

عدم حضور لواندوفسکی مقابل PSG؟ من یک مثال خوب دارم. در دیدار تاتنهام مقابل منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی سال 2019 هری کین در نیمه اول بازی رفت مصدوم شد. ما تقریبا یک ساعت در دیدار رفت و کل بازی برگشت بدون او بازی کردیم. هری کین در ترکیب تاتنهام مانند لواندوفسکی برای بایرن مهم ترین مهاجم است، اما ما بدون او نیز صعود کردیم. اگرچه لواندوفسکی بازیکن بزرگی محسوب می شود، اما قدرت بایرن مونیخ تنها معطوف به او نیست و ویژگی اصلی بایرن قدرت تیمی این تیم محسوب می شود."

دیدگاه‌ها